Foxlife promuje serial o ekskluzywnej prostytutce
Kanał Foxlife prowadzi kampanię promocyjną brytyjskiego serialu"Sekretny dziennik call girl", opowiadającego o kulisach życiaBelle de Jour, luksusowej dziewczyny do towarzystwa, która naprawdężyje i pracuje w Londynie.
Kampania na antenie Foxlife rozpoczęła się z końcem październikai realizowana jest z wykorzystaniem spotów autopromocyjnych iteaserów.
Akcja obejmuje także magazyny z programem telewizyjnym - "TeleTydzień", "To & Owo" oraz piątkowy dodatek telewizyjny do"Gazety Wyborczej". Kreacją reklam prasowych zajął się zespół FoxInternational Channels, a media zostały zaplanowane przezMediacom.
Działania promocyjne realizowane są również w Radiu Kolor, którezostało partnerem radiowym serialu. Na antenie stacji przez sześćdni prowadzone będą rozmowy ze słuchaczkami na temat flirtu i sexysztuczek, które pomagają zdobyć mężczyznę. Rozmówczynie będą miałytakże szansę otrzymania upominków od kanału.
Serial "Sekretny dziennik call girl" stacja Foxlife nadaje od 14listopada br. w każdy piątek o 22.55.
Dołącz do dyskusji: Foxlife promuje serial o ekskluzywnej prostytutce