Frances Ralston-Good jako global account director odpowiada za obsługę Procter&Gamble w MediaComie
Frances Ralston-Good została powołana na stanowisko global account directora w sieci MediaCom (GroupM/WPP). Będzie odpowiadać za globalną obsługą koncernu Procter7Gamble, największego klienta agencji.
Na stanowisku tym Frances Ralston-Good będzie zarządzać grupą ok. 450 pracowników zajmujących się obsługą P&G w biurach MediaCom m.in. w Europie Środkowej i Wschodniej, dużej części Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej i Afryki.
Kluczowe rynki to m.in. Argentyna, Chiny, Australia, Austria, Niemcy, Indie, Kenia, Nigeria, RPA, Korea Południowa i Szwajcaria.
Procter&Gamble obsługę mediową dzieli między agencje należące do Publicis Media, GroupM (WPP), Dentsu Aegis Network, Omnicom Media Group.
Na stanowisku global account directora Frances Ralston-Good zastąpi Nihar Das (ma nową rolę w zespole obsługującym P&G w WPP.
Do początku br. Ralston-Good pracowała jako CEO należącej do Omnicomu brytyjskiej agencji Hearts&Science.
Dołącz do dyskusji: Frances Ralston-Good jako global account director odpowiada za obsługę Procter&Gamble w MediaComie