G+J planuje nowe tytuły
G+J Polska rozważa wprowadzenie magazynu dla mężczyzn "GQ"
Po sukcesie miesięcznika "Glamour" wydawnictwo G+J Polska rozważa wprowadzenie na polski rynek kolejnych nowych tytułów.
Jak informuje internetowe wydanie "Media&Marketing Polska" G+J Polska będzie kontynuować współprace z wydawnictwem Conde Nast International, właścicielem praw do "Glamour" . Wśród kolejnych licencyjnych tytułów, które mogą pojawić się na polskim rynku, wymieniany jest męski magazyn "GQ". Debiut tego pisma uzależniony jest od poprawy sytuacji na rynku reklamowym.
Zdaniem "MiMP" wśród planów wydawnictwa jest również wprowadzenie na polski rynek luksusowego magazynu "Vogue" (także Conde Nast). W portfolio Conde Nast są również m.in. takie tytuły jak: "Vanity Fair", "Allure", "Wired", "Lucky", "Brides", "House & Garden", "Traveller".
Dołącz do dyskusji: G+J planuje nowe tytuły