G+J: „Rodzice” staną się kwartalnikiem
Wydawnictwo G+J Polska zmienia cykl wydawniczy miesięcznika parentingowego „Rodzice”. Od maja br. tytuł ukazywać się będzie jako kwartalnik. W związku z tym wydawca rozwiązał dotychczasową redakcję pisma.
Spółka swoją decyzję uzasadnia faktem, iż lojalność czytelników segmentu prasy parentingowej, w którym „Rodzice” zajmują piąte miejsce, jest osłabiona mutacjami gadżetowymi. Natomiast długofalowa strategia G+J zakłada rezygnację z marketingu gadżetowego – nie będzie ich też w kolejnych numerów „Rodziców”.
Przygotowanie następnych wydań pisma wydawca powierzył zespołowi miesięcznika „Claudia”, którym kieruje Justyna Szawdyn. Za reklamę i działania marketingowe dla tytułu także będzie odpowiadał zespół reklamowy i marketingowy „Claudii”.
Dotychczasowy, liczący kilka osób zespół redakcyjny „Rodziców” na czele z Joanną Zielewską, została rozwiązany. Nie oznacza to jednak, że wszyscy jego członkowie rozstaną się definitywnie z G+J – z częścią osób prowadzone są rozmowy o dalszej współpracy przy tytule na zasadzie projektowej.
Najbliższe wydanie „Rodziców” ukaże się 6 maja br. w zwiększonej objętości - będzie liczyło 116 stron (ostatnio ok. 100 stron), poszerzone zostanie bowiem o specjalne dossier, poświęcone wakacjom. Magazyn po przekształceniu w kwartalnik będzie kosztować 4,50 zł (dotychczas 3,50 zł).
Strona internetowa www.rodzice.pl oraz pozostałe serwisy parentingowe G+J funkcjonować będą bez zmian.
Dołącz do dyskusji: G+J: „Rodzice” staną się kwartalnikiem