"Gala" zmienia layout i logo. Będzie więcej wywiadów i modowych inspiracji
W poniedziałek, 3 kwietnia, ukaże się odświeżone wydanie magazynu "Gala" (Burda International Polska). Od bieżącego numeru począwszy pismo zamieszczać będzie więcej wywiadów z gwiazdami, poszerzy niektóre działy, odświeży layout i logo.
Zmiany w "Gali" oprą się na powiększeniu sekcji z wywiadami (redakcja postawi jeszcze mocniej na wywiady z polskimi gwiazdami). Pojawi się także dział "Moda inspiracyjna", natomiast poszerzone zostaną działy "Uroda" oraz "Kultura". Tym poprawkom towarzyszą również zmiany graficzne: wprowadzone zostało nowe logo pisma oraz odświeżony layout (m.in. pojawi się więcej własnych sesji zdjęciowych).
Pismo ma obecnie 124 strony (przed zmianami 100).
Gwiazdą okładkową bieżącego wydania jest Edyta Górniak z synem Allanem.
Sprzedaż magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca TV (Polsat, TVN, PST Theme Pakiet Kobiecy, PTV MIX KOBIECY, PTV MIX URBAN, TVN Style, domo+), sieć kin Helios, ekrany na dworcach Platform Channel, prasę (tytuły własne Burdy), kampanię odsłonową w internecie (WP oraz strony internetowe wydawnictwa), mailing do bazy kobiecej oraz działania na kanałach social media wydawnictwa. Za zakup kampanii TV odpowiada Starcom, działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.
Dołącz do dyskusji: "Gala" zmienia layout i logo. Będzie więcej wywiadów i modowych inspiracji