SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Beata Żebrowska na czele wideo w Gazeta.pl, Anna Gumkowska odeszła

Beata Żebrowska przeszła z Ringier Axel Springer Polska do Agory, obejmując stanowisko dyrektora biznesu wideo Gazeta.pl. Zastąpiła w tej funkcji Annę Gumkowską, która odchodzi z firmy.

Beata Żebrowska Beata Żebrowska

Jako dyrektor biznesu Beata Żebrowska odpowiada w Gazeta.pl za rozwój produktu wideo - zarówno autorskich produkcji, jak i oferty reklamowej.

- Dział wideo Gazeta.pl stawia na pomysłowe internetowe formaty, które odpowiadają zarówno na potrzeby użytkowników portalu, jak i reklamodawców, a także wyróżniają się na rynku wysoką jakością realizacji. Beata Żebrowska to doświadczona managerka, która w swojej dotychczasowej pracy zajmowała się wieloma multimedialnymi projektami i z pewnością wniesie świeże spojrzenie do bogatego portfolio materiałów wideo tworzonych przez nasz zespół - komentuje Marcin Gadziński, dyrektor zarządzający Gazeta.pl.

To kolejna zmiana w zespole menedżerskim portalu. W październiku szefem powiększonego newsroomu Gazeta.pl będzie Bartosz Raj, a głównymi kategoriami tematycznymi zaczęli zarządzać Marlena Jezierska, Anna Budyńska i Piotr Pietrzak. Z kolei Agnieszka Siuzdak objęła nowo utworzoną funkcję dyrektora pionu Gazeta.pl, Artur Birnbaum został dyrektorem ds. badań i strategii, a Ewelina Kościkiewicz - kierownikiem działu analiz biznesowych.

Poprzednio dyrektorem biznesu wideo Gazeta.pl przez prawie dwa lata była Anna Gumkowska. Ogółem pracowała w Agorze przez 11 lat, teraz odeszła z firmy.

Natomiast Beata Żebrowska ostatnio pracowała jako szefowa content marketingu i marketingu natywnego w Media Impact Polska, biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej była project managerem w Grupie Onet oraz pracowała w biurze reklamy Burda Media.

Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. serwisy i aplikacje Grupy Gazeta.pl miały 16,48 mln użytkowników i 571,43 mln odsłon, a sam portal Gazeta.pl - 10,54 mln użytkowników i 210,2 mln odsłon.

Pion internetowy Agory w pierwszej połowie br. zanotował wzrost wpływów o 7 proc. do 86,7 mln zł oraz 10,8 mln zł zysku EBITDA (wobec 8,7 mln zł rok wcześniej).

Dołącz do dyskusji: Beata Żebrowska na czele wideo w Gazeta.pl, Anna Gumkowska odeszła

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tadek
Agoro, a co cię przekonało do tego wyboru, bo przecież nie ścieżka kariery związana z innymi doświadczeniami? Naprawdę chciałbym wiedzieć
0 0
odpowiedź
User
Tolek
Strzał w płot. A może i w kolano.
0 0
odpowiedź
User
Darek U.
Gratki Beata, powodzenia 🙂
0 0
odpowiedź