Odważni dziennikarze i manifestacja przed Pałacem Prezydenckim w reklamie „Gazety Polskiej” (wideo)
Do emisji trafił kolejny spot reklamujący nową odsłonę tygodnika „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Pokazuje m.in. dziennikarzy tego pisma oraz jego archiwalne wydania.
Nowy spot „Gazety Polskiej” zaczyna się od migawek z zebrania redakcyjnego, w którym uczestniczy m.in. redaktor naczelny tygodnika Tomasz Sakiewicz. Lektor podkreśla, że pismo istnieje od 190 lat (po czym prezentowane są jego archiwalne winiety), a obecnie pracują w nim kolejne pokolenia odważnych dziennikarzy. Następnie pokazywane są ujęcia z manifestacji z udziałem dziennikarzy „Gazety Polskiej” (widać przemawiającego Piotra Lisiewicza) i członków Klubów „GP”, m.in. z demonstracji przed Pałacem Prezydenckim w Warszawie.
Jest to kolejny spot wizerunkowy promujący duże zmiany w „Gazecie Polskiej” wprowadzone miesiąc temu. Krótka animowana reklama eksponowała wypowiedź Józefa Piłsudskiego „Bić k… i złodziei”, natomiast dłuższy spot fabularny pokazywał, jak z balkonu wyrzucane są egzemplarze innych tygodników opinii.
Cała kampania jest prowadzona w telewizji (m.in. w kanałach TVP i w TV Republika), internecie (m.in. w social media), punktach sprzedaży Ruchu i Kolportera oraz na outdoorze (w pojazdach komunikacji miejskiej i na ekranach LED w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Szczecinie, na prawie tysiącu billboardach w mniejszych miejscowościach).
Na początku marca miejska spółka zarządzająca warszawskimi autobusami wstrzymała wyświetlanie w nich spotu „Gazety Polskiej” z cytatem z Józefa Piłsudskiego, oceniając, że te słowa nawiązują do nienawiści i naruszają przyjęte zasady współżycia społecznego. Tomasz Sakiewicz skrytykował tę decyzję i zapowiedział, że skieruje tę sprawę do prokuratury, sądu i instytucji międzynarodowych.
Według danych ZKDP w styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Polskiej” wynosiła 30 123 egz.
Dołącz do dyskusji: Odważni dziennikarze i manifestacja przed Pałacem Prezydenckim w reklamie „Gazety Polskiej” (wideo)