„Gazeta Wyborcza” i „Logo” przygotowały trzecie wydanie „Na narty”
Połączone zespoły „Gazety Wyborczej” i miesięcznika „Logo” (Agora) przygotowały trzeci numer magazynu „Na narty”. Do sprzedaży trafi w czwartek 14 listopada.
Na stu stronach „Na narty” zamieszczono artykuły o tym, dokąd jechać na narty tej zimy, przewodnik po trasach narciarskich w polskich górach, porady i wskazówki dla tych, którzy chcą rozpocząć naukę jazdy na nartach. Zaawansowani narciarze znajdą opisy wyprawy na Spitsbergen i freeride’u w Chile oraz przegląd europejskich czarnych tras.
Magazyn „Na narty” przygotowali dziennikarze „Gazety Wyborczej” i miesięcznika „Logo”. Teksty zredagowały i przygotowały do druku redaktorki dziennika: Karolina Jaroszewicz, Anna Kwiatkowska i Ewa Tomkowska.
Wydawca nie ujawnia nakładu. Magazyn w cenie 15,99 zł dostępny będzie w punktach sprzedaży prasy. Specjalne wydanie wspiera autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej". Działania przygotował i zaplanował zespół promocji „Gazety Wyborczej".
W pierwszych trzech kwartałach br. Agora w segmencie prasowym zanotowała spadek przychodów o 9,4 proc. do 190,6 mln zł oraz 5,6 mln zł straty EBITDA (wobec 20 mln zł straty EBITDA rok wcześniej).
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” i „Logo” przygotowały trzecie wydanie „Na narty”