W papierowej „Gazecie Wyborczej” kod z darmowym dostępem do Wyborcza.pl
W sobotnio-niedzielnym wydaniu „Gazety Wyborczej” (Agora) zamieszczono kod dający darmowy dostęp przez 14 dni do serwisów dziennika na czele z Wyborcza.pl.
Do każdego egzemplarza sobotnio-niedzielnej „Gazety Wyborczej” dołączono indywidualny kod z dostępem na 14 dni do pełnej oferty serwisów „GW”. Znajduje się on na ostatniej stronie.
Kod jest promowany na pierwszej stronie dziennika, z motywem graficznym przypominającym ekran tabletu. Podkreślane jest też tam, że na Wyborcza.pl znajduje się 4 mln tekstów.
Płatny dostęp do treści w serwisach „Gazety Wyborczej” obowiązuje od początku 2014 roku. Na koniec ub.r. korzystało z niego 133 tys. użytkowników. W strategii przedstawionej w połowie br. Agora planuje, że do końca 2022 roku liczba subskrybentów „GW” wzrośnie do 327 tys.
Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. portal Wyborcza.pl zanotował 6,14 mln użytkowników i 54,55 mln odsłon, a Wyborcza.biz - 988,1 tys. użytkowników i 1,78 mln odsłon. Z kolei średnia sprzedaż „Gazety Wyborczej” w sierpniu br. wynosiła 89 535 egz., o 12,1 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych ZKDP).
Dołącz do dyskusji: W papierowej „Gazecie Wyborczej” kod z darmowym dostępem do Wyborcza.pl
A kiedyś nakłąd GW to 750 tysięcy egzemplarzy...