„Gazeta Wyborcza” poszerza ofertę reklamową pakietów multimedialnych
„Gazeta Wyborcza” (Agora) wprowadziła nową ofertę reklamową w aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem operacyjnym iOS, Android i Windows Phone. Poszerzeniu uległa również oferta reklamowa pakietów multimedialnych.
Wzbogacona oferta reklamowa obejmuje cztery pakiety: Premium, Smart, pakiety tematyczne (kultura, gospodarka i sport) oraz pakiety lokalne (docierające do czytelników 20 wydań lokalnych). W aplikacji mobilnej na urządzenia z systemami iOS i Android reklamy będą pokazywać się zgodnie z nową klasyfikacją pakietów multimedialnych, natomiast na urządzeniach z Windows Phone pojawią się po raz pierwszy.
Agora tłumaczy, że dzięki temu zabiegowi reklamodawcy będą mogli lepiej dotrzeć ze swoim przekazem do wszystkich czytelników „Gazety Wyborczej”.
- Zmiany w portfolio reklamowym „Gazety Wyborczej” odpowiadają na potrzeby rynku, stąd wprowadzenie lokalnej oferty reklamowej oraz odświeżenie i poszerzenie mobilnych rozwiązań reklamowych. Multimedialne pakiety „Gazety Wyborczej” pozwolą reklamodawcom dotrzeć do niezwykle atrakcyjnej i mobilnej grupy konsumentów, jaką są czytelnicy naszych treści - mówi Elżbieta Nowacka, dyrektor sprzedaży marek prasowych Agory.
Z danych ZKDP wynika, że w kwietniu br. sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 166 341 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” poszerza ofertę reklamową pakietów multimedialnych