„Gazeta Wyborcza” z „Ale Historią” na otwarcie II linii warszawskiego metra
W poniedziałek 9 marca br. w sprzedaży pojawi się specjalne wydanie dodatku „Ale Historia” dołączanego do „Gazety Wyborczej” (Agora) w całości poświęcone warszawskiemu metru oraz kolejom podziemnym działającym za granicą.
W niedzielę uruchomiona została II linia metra w Warszawie. Z tej okazji redakcja tygodnika „Ale Historia” przygotowała dla swoich czytelników współczesne i historyczne relacje dotyczące metra w Londynie, Moskwie, Nowym Jorku i Budapeszcie.
W magazynie przeczytać można m.in. o tym, co sprawia, że moskiewskie metro sprawnie obsługuje aglomerację liczącą 15 mln ludzi, a także dlaczego nowojorskie metro uchodziło za najniebezpieczniejszy na świecie system transportu.
„Ale Historia” jest dodawana do poniedziałkowego wydania „Gazety Wyborczej”. Sprzedaż nowego numeru dziennika z numerem specjalnym tygodnika wspiera kampania reklamowa w radiu (TOK FM, Radio Złote Przeboje i Rock Radiu) oraz w internecie (m.in. grupa Gazeta.pl i portale spolecznościowe), a także autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i dzienniku „Metro”.
W styczniu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 168 460 egz. (według danych ZKDP - zobacz wyniki wszystkich dzienników ogólnopolskich).
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z „Ale Historią” na otwarcie II linii warszawskiego metra