SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gazeta Wyborcza” z „Wielką Encyklopedią Medyczną”

19 stycznia wraz z „Gazetą Wyborczą” (Agora) ukaże się pierwszy z 23 tomów „Wielkiej Encyklopedii Medycznej”. Patronem honorowym kolekcji jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

We wszystkich tomach encyklopedii znajdzie się łącznie prawie 10 tysięcy haseł, związanych z medycyną, zdrowiem i profilaktyką chorób. Kolejne części kolekcji dostępne będą co środa w punktach sprzedaży prasy oraz na www.kulturalnysklep.pl.

Partnerem kolekcji jest firma farmaceutyczna Sanofi Aventis. Serię wspiera także akcja społeczna „Leczyć po ludzku”, organizowana przez „Gazetę Wyborczą" oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej.

Wydanie kolekcji promuje kampania reklamowa w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN24, Polsat, At Media), radiu (Polskie Radio PR 1, PR 2, PR 3, stacje radiowe Agory), prasie („Polityka”, „Medycyna i Pasje”, „Medycyna Praktyczna”, „Metro”, „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.

Za kreację kampanii odpowiada agencja JiS Advertising, za zakup mediów – Starlink.

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z „Wielką Encyklopedią Medyczną”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andzia
a w jakiej cenie będzie?
odpowiedź
User
czytelnik
mój znajomy poszedł do sklepu po ten dodatek dołączony z gazetą wyborczą ale powiedział że nie ma a sklepowa powiedziala wogole nie bedzie . Dziwne.
odpowiedź
User
łuki
a co najśmieszniejsze moi drodzy to dziś nie było drugiego tomu przynajmniej u mnie... :/
odpowiedź