„Gdyby Kazimierz Wielki znał internet…” - rusza kampania promująca Ineę
Wystartowała kampania promująca nową ofertę sieci Inea, w której operator wykorzystuje wizerunki Mieszka I i Kazimierza Wielkiego, a także Mikołaja Kopernika.
Akcja powołuje się na ranking Speedtest.pl, według którego łącze internetowe Inei jest obecnie najszybsze w kraju. Kampania potrwa do końca kwietnia br.
W działaniach wykorzystywane są wizerunki trzech historycznych postaci, które miały przełomowe znaczenie dla dziejów Polski: Mieszka I, Kazimierza Wielkiego oraz Mikołaja Kopernika.
- Chcemy pokazać klientom, że oprócz najlepszej rozrywki i telewizji, dajemy im także najszybsze łącze w Polsce. Szybki internet to przy postępującej cyfryzacji kluczowe narzędzie zarówno w pracy, jak i w domu, stąd też zajmuje strategiczne miejsce również w naszej nowej ofercie - mówi Natalia Stroiwąs, specjalista ds. public relations w Inei.
Kampania promocyjna obejmuje działania w outdoorze (z efektem day&light), telewizji (spoty w lokalnej telewizji), radiu (11 lokalnych rozgłośni), internecie, a także media społecznościowe, owned media, blogger relations oraz kampanijne materiały POS we wszystkich salonach obsługi klienta Inea.
Dołącz do dyskusji: „Gdyby Kazimierz Wielki znał internet…” - rusza kampania promująca Ineę