SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Debiut „Love Island” w Czwórce wygrał z premierą „True love” w Siódemce

Pokazany w poniedziałek wieczorem w Siódemce pierwszy odcinek nowego randkowego reality show „True love” oglądało średnio 284 tys. widzów. Lepszą widownię - 316 tys. osób - zanotował debiut konkurencyjnego „Love Island. Wyspa miłości” w Czwórce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

W poniedziałek, 27 lutego br. o godz. 20.00 Siódemka pokazała pierwszy odcinek nowego codziennego programu „True love”. Średnia widownia emisji wyniosła 284 tys. osób. Przełożyło się to na 2,11 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Premierowe odcinki „True love” w TVN7 oglądać można w dni powszednie o 20.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Przynajmniej przez 1 minutę debiut randkowego show śledziło 869 tys. osób w grupie 4+.

„True love” to polska wersja formatu o takim samym tytule, który spółka Warner Bros. Discovery stworzyła we współpracy z Dare Television w zeszłym roku na potrzeby Discovery+ w Szwecji. Roboczo projekt w naszym kraju nazywał się „Prawdziwa miłość”.

Formuła programu polega na tym, że sześć singielek i sześciu singli pragnących znaleźć miłość zamieszkuje w luksusowym hotelowym kurorcie. Ich celem jest dobieranie się w pary z innymi uczestnikami programu. Relacje uczestników badane są wykrywaczem kłamstw. Zwycięska para, która najlepiej przejdzie test (a jednocześnie stworzy szczerą relację), otrzymuje nagrodę finansową.

Aktualnie trwają zdjęcia do „True love”, program nagrywany jest w Kolumbii. Za produkcję wykonawczą odpowiada Golden Media Polska (producent odpowiedzialny m.in. za „Hotel Paradise”). Gospodynią show jest Edyta Zając.

Debiut „Love Island. Wyspa miłości” w Czwórce z lepszymi wynikami

Tego samego dnia o 21.00 Czwórka pokazała pierwszy odcinek programu „Love Island. Wyspa miłości 7” (poprzednie sześć sezonów pokazywał Polsat). Debiut randkowego show w TV4 miał średnio 316 tys. oglądających, co dało stacji odpowiednio 2,56 proc., 4,96 proc. i 3,77 proc. udziału.

1-minutowy zasięg poniedziałkowe odcinka w grupie 4+ wyniósł 1,16 mln widzów. Premiery „Love Island. Wyspa miłości 7” w Czwórce oglądać można od poniedziałku do piątku oraz w niedziele o 21.00.

„Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla stacji ITV. Uczestnicy programu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi.

Siódma edycja „Love Island. Wyspa miłości” realizowana będzie ponownie w hiszpańskiej Andaluzji. Program ponownie poprowadzi Karolina Gilon. Producentem wykonawczym formatu jest Jake Vision.

Udział Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 3,07 proc., a Czwórki - 2,82 proc.

Dołącz do dyskusji: Debiut „Love Island” w Czwórce wygrał z premierą „True love” w Siódemce

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
3,15% vs 3,75% w 16-59? O czym my tu mówimy? Zwycięskie Love Island miała mniej niż polowe widowni Sprawiedliwi Wydział Kryminalny. O True Love lepiej nawet nie wspominać. Przecież te programy nie kosztowały 5 zl
odpowiedź
User
Rocky
Love Island rządzi, najlepszy program
odpowiedź
User
studencik
Wyspa Miłości Polsatu jest mega. oby były kolejne sezony
odpowiedź