Debiut „Love Island” w Czwórce wygrał z premierą „True love” w Siódemce
Pokazany w poniedziałek wieczorem w Siódemce pierwszy odcinek nowego randkowego reality show „True love” oglądało średnio 284 tys. widzów. Lepszą widownię - 316 tys. osób - zanotował debiut konkurencyjnego „Love Island. Wyspa miłości” w Czwórce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W poniedziałek, 27 lutego br. o godz. 20.00 Siódemka pokazała pierwszy odcinek nowego codziennego programu „True love”. Średnia widownia emisji wyniosła 284 tys. osób. Przełożyło się to na 2,11 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Premierowe odcinki „True love” w TVN7 oglądać można w dni powszednie o 20.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę debiut randkowego show śledziło 869 tys. osób w grupie 4+.
„True love” to polska wersja formatu o takim samym tytule, który spółka Warner Bros. Discovery stworzyła we współpracy z Dare Television w zeszłym roku na potrzeby Discovery+ w Szwecji. Roboczo projekt w naszym kraju nazywał się „Prawdziwa miłość”.
Formuła programu polega na tym, że sześć singielek i sześciu singli pragnących znaleźć miłość zamieszkuje w luksusowym hotelowym kurorcie. Ich celem jest dobieranie się w pary z innymi uczestnikami programu. Relacje uczestników badane są wykrywaczem kłamstw. Zwycięska para, która najlepiej przejdzie test (a jednocześnie stworzy szczerą relację), otrzymuje nagrodę finansową.
Aktualnie trwają zdjęcia do „True love”, program nagrywany jest w Kolumbii. Za produkcję wykonawczą odpowiada Golden Media Polska (producent odpowiedzialny m.in. za „Hotel Paradise”). Gospodynią show jest Edyta Zając.
Debiut „Love Island. Wyspa miłości” w Czwórce z lepszymi wynikami
Tego samego dnia o 21.00 Czwórka pokazała pierwszy odcinek programu „Love Island. Wyspa miłości 7” (poprzednie sześć sezonów pokazywał Polsat). Debiut randkowego show w TV4 miał średnio 316 tys. oglądających, co dało stacji odpowiednio 2,56 proc., 4,96 proc. i 3,77 proc. udziału.
1-minutowy zasięg poniedziałkowe odcinka w grupie 4+ wyniósł 1,16 mln widzów. Premiery „Love Island. Wyspa miłości 7” w Czwórce oglądać można od poniedziałku do piątku oraz w niedziele o 21.00.
„Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla stacji ITV. Uczestnicy programu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi.
Siódma edycja „Love Island. Wyspa miłości” realizowana będzie ponownie w hiszpańskiej Andaluzji. Program ponownie poprowadzi Karolina Gilon. Producentem wykonawczym formatu jest Jake Vision.
Dołącz do dyskusji: Debiut „Love Island” w Czwórce wygrał z premierą „True love” w Siódemce