„Glamour” przygotowany w całości przez kobiety, na okładce Martyna Wojciechowska
Listopadowe wydanie magazynu „Glamour” (Burda International Polska) w całości zostało przygotowane przez kobiety - podobnie jak pozostałych 16 międzynarodowych edycji pisma. W ten sposób redakcje chcą wspierać utalentowane kobiety. Na okładkę polskiej edycji trafiła Martyna Wojciechowska.
Wydania promowane będą hasłem #PoweredByWomen. Przy tej okazji wszystkie redakcje „Glamour” zobowiązały się do tego, żeby w przyszłości zwracać uwagę na równowagę płci przy zatrudnianiu współpracowników.
Na okładki międzynarodowych edycji trafiły gwiazdy w T-shircie z hasłem „Women Power Love”, który specjalnie dla „Glamour” zaprojektowała Stella McCartney. Na okładce polskiej wersji znalazła się Martyna Wojciechowska. Sfotografowały ją trzy polskie fotografki: Iza Grzybowska, Zuza Krajewska i Gosia Turczyńska.
Inicjatywie towarzyszą filmiki, na których kobiety (celebrytki i czytelniczki „Glamour”) odpowiadają na pytanie: „co to znaczy być kobietą?". Dostępne mają być na stronie Glamour.pl. Planowana jest też akcja na Instagramie (konto: @glamourpoland), w ramach której redakcja będzie zachęcać czytelniczki do wrzucania zdjęć kobiet, które je inspirują.
Październikowe wydanie „Glamour” ukazało się z trzema okładkami do wyboru, których bohaterkami były Natalia Nykiel, Joanna Jędrzejczyk oraz Klaudia Halz.
Numer listopadowy ukaże się w sprzedaży w czwartek, 19 października w cenie 4,99 zł.
Z danych ZKDP wynika, że w pierwszym półroczu 2017 roku „Glamour” notował średnią sprzedaż ogółem wynoszącą 37 172 egz.
Dołącz do dyskusji: „Glamour” przygotowany w całości przez kobiety, na okładce Martyna Wojciechowska