„Glamour” w większym formacie chce być bardziej eksluzywny
Jamie Jouning, dyrektor wydawniczy Conde Nast., zapowiedział, że od stycznia amerykańskie wydanie miesięcznika „Glamour” przestanie ukazywać się w tzw. formacie torebkowym. Większy format magazynu ma zapewnić mu zdaniem wydawcy bardziej luksusowy charakter.
Styczniowe wydanie miesięcznika „Glamour” ukaże się na rynku w większym niż dotychczasowy, tzw. torebkowy format. Obecnie magazyn wydawany jest w formacie 16,8 cm na 22,3 cm. Zostanie zastąpiony formatem 27,6 cm na 20,3 cm.
Jamie Jounig zapowiedział, że jednak format ten będzie mniejszy od konkurencyjnych tytułów, takich jak „Cosmopolitan” i „Elle”. Po zmianach „Glamour” ma być według niego „mniej zaśmiecony”. Będzie mniej banalnych treści, a więcej materiałów dotyczących mody i urody.
23 listopada zostanie uruchomiona odświeżona strona internetowa „Glamour”, która będzie bardziej dostosowana do urządzeń mobilnych. Jak podaje wydawca, 70 proc. internetowych czytelników pisma to użytkownicy urządzeń mobilnych. Ponadto zostanie uruchomiona platforma „GlamourVideo” z treściami branded content.
Dołącz do dyskusji: „Glamour” w większym formacie chce być bardziej eksluzywny
A to jest świetne: "Będzie mniej banalnych treści, a więcej materiałów dotyczących mody i urody". Moda i uroda - mniej banalne tematy, i treść mniej banalna. Dawno się tak nie uśmiałam :)