Globalny budżet reklamowy Surf dla BBH
Unilever przekazał cały globalny budżet reklamowy marki proszku doprania Surf w ręce agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH).
Agencja od 2003 roku obsługiwała budżet marki w Europie iAmeryce Łacińskiej. Teraz dojdą do nich Filipiny, Wietnam, RPA orazTurcja, gdzie wcześniej za budżet reklamowy odpowiedzialna byłaagencja Lowe.
"To był bardzo trudny wybór i chciałbym podziękować agencji Loweza ciężką pracę przy Surf. Jednocześnie jestem podekscytowanyperspektywą współpracy z BBH" - stwierdził Keith Weed, wiceprezesoddziału Laundry, Homecare and Hygiene w Unilever.
Budżet Surf będzie koordynowany z londyńskiego biura BBH wpołączeniu z regionalnymi biurami w Singapurze i Sao Paulo oraz wewspółpracy z agencją The Hardy Boys z RPA.
Z kolei Lowe nadal będzie odpowiadać za budżety reklamowe wieluinnych należących do koncernu marek, m.in. Cif, Domestos, Clear,Rexona, Knorr i Magnum.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Globalny budżet reklamowy Surf dla BBH