SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google+ w nowej odsłonie, 170 mln użytkowników (wideo)

Google wprowadziło nową wersję portalu społecznościowego Google+. Strona ma być łatwiejsza w obsłudze i "ładniejsza dla oka". Google podaje, że aktualizacji do Google+ dokonało do tej pory ponad 170 milionów użytkowników.

W nowej wersji społecznościowego portalu internetowy gigant wprowadził nowy sposób poruszania się po strumieniu. Zamiast ikon na górze, po lewej stronie umieszczono pasek z wyborem aplikacji.

Użytkownicy mogą przeciągać aplikacje w górę lub w dół, aby uporządkować je w wybrany przez siebie sposób. Po najechaniu myszką na niektóre ikony, możliwe jest wyświetlenie listy zadań związanych z daną aplikacją. Można również pokazać lub usunąć aplikację poprzez przesunięcie jej w obszar napisu "Więcej" lub poza niego.


W nowej odsłonie Google+ wprowadzono nowy wygląd zdjęć i filmów
. Strumień "kart" rozmowy ma ułatwiać przeglądanie dyskusji i dołączanie do nich, a zbiór aktywności pokazuje społeczność zgromadzoną wokół treści użytkownika.



 
 

Funkcja Hangouts (Spotkania), umożliwiająca prowadzenie rozmów wideo z wieloma użytkownikami (do 10 osób) jednocześnie, zyskała w Google+ dedykowaną stronę, która oferuje więcej możliwości nawiązania komunikacji. Na stronie tej znajdzie się aktualny wykaz zaproszeń od osób z kregów, dostęp do wszystkich spotkań publicznych i spotkań na żywo oraz prezentacja popularnych spotkań.


Wśród nowości na portalu jest także funkcja "Przeglądaj", dzięki której można sprawdzić "co ciekawego i nowego" dzieje się na Google+.



Wprowadzono również nowe profile, na których można umieszczać znacznie większe zdjęcia.


Google będzie wprowadzać zmiany do Google+ w ciągu kilku najbliższych dni. Firma zapowiada także aktualizację wszystkich swoich usług, od wyszukiwarki i map po Gmail i YouTube.
 

Dołącz do dyskusji: Google+ w nowej odsłonie, 170 mln użytkowników (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl