SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowi subskrybenci wybierają tańszy pakiet Netfliksa. Zyskuje Disney+

Od lipca do września większość nowych subskrybentów Netfliksa z Wielkiej Brytanii wybierało tańszy pakiet z reklamami. Z kolei Disney+ był na tym rynku serwisem streamingowym, który pozyskiwał najwięcej nowych użytkowników – wynika z badania Entertainment on Demand firmy Kantar.

Dzięki nowym sezonom seriali „Emily w Paryżu”, „Bridgertonowie” i „The Umbrella Academy” w analizowanym okresie rezygnacje z usług Netfliksa na wyspach brytyjskich były niemal na rekordowo niskim poziomie. Najpopularniejszy serwis streamingowy świata ma stabilną bazę subskrybentów, która ciągle się poszerza. Głównie za sprawą oszczędnych użytkowników. Jak informuje advanced-television.com, 60 proc. nowych abonentów firmy wybiera w Wielkiej Brytanii tańszy plan z reklamami. W Polsce nie jest on nadal dostępny.  Na koniec września 2024 roku Netflix miał globalnie 282,72 mln subskrybentów, o 14,4 proc. więcej niż przed rokiem (247,15 mln).

Disney+ liderem w pozyskiwaniu nowych abonentów

W Wielkiej Brytanii Disney+ utrzymał pierwsze miejsce pod względem pozyskiwania nowych subskrybentów. Co piąty pozyskany przez usługi SVoD abonent (21 proc.) to użytkownik Disney+. Pomogły w tym nagradzane seriale „The Bear”,  „Shogun” i popularne tytuły „Gwiezdne wojny: Akolita” i „Chirurdzy”. To już drugi kwartał, kiedy Disney+ na wyspach brytyjskich pozyskuje najwięcej klientów. Wcześniej pozycję lidera miał Apple TV+.

Disney+ pomogła też promocja (1,99 funta za trzy pierwsze miesiące subskrypcji) i partnerstwa z takimi markami, jak Lloyd's Bank i Tesco. Zapewniły one szerszą ekspozycję na potencjalnych użytkowników wśród nowych grup. Niekoniecznie dotychczasowych fanów produkcji animowanych dla dzieci, autorstwa Disneya.

Jeden na trzech nowych subskrybentów Now, usługi streamingowej Sky, skorzystał z usług tej platformy z powodu nowego sezonu „Rodu smoka”. W dalszej perspektywie serwis streamingowy może mieć problem, ponieważ w 2026 roku należąca do Warner Bros. Discovery platforma Max ma wystartować w Wielkiej Brytanii i Niemczech, gdzie treści HBO pokazuje Sky. Nowy sezon serialu „The Boys” o nadużywających swoich mocy superbohaterach był najbardziej lubianym serialem na wyspach brytyjskich. Zapewnił też Amazon Prime Video stabilność bazy subskrybentów. 

Dołącz do dyskusji: Nowi subskrybenci wybierają tańszy pakiet Netfliksa. Zyskuje Disney+

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andyyy
Disneya się bierze za te marne 2 funciaki żeby zrezygnować w porywach po 2 miesiącach.
0 0
odpowiedź