Grażyna Kubica szefową rozrywki w TVN Grupa Discovery. „Zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami”
Grażyna Kubica objęła nowopowstałe stanowisko dyrektora działu rozrywki w TVN Grupa Discovery. - W ramach trwającej transformacji zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Issat, szef ds. komunikacji korporacyjnej.
Grażyna Kubica nadal jest zastępcą dyrektora programowego TVN - Edwarda Miszczaka (stanowisko piastuje od kilkunastu lat). Dzięki pełnieniu obu funkcji odpowiada za wszystkie programy rozrywkowe produkowane w ramach TVN Grupa Discovery, w tym lifestylowe i factualowe.
- W ramach trwającej transformacji zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami. Nasi widzowie oczekują, że dostarczać będziemy im atrakcyjnych i różnorodnych treści za pośrednictwem wielu platform. Odpowiadając na te oczekiwania i zgodnie z trendami rynkowymi, odchodzimy od myślenia w kategoriach kanałów i ramówek telewizyjnych w kierunku poszczególnych gatunków kontentu, tj. lifestyle, factual, news, czy entertainment. Struktura organizacyjna w zakresie tworzenia i zarządzania tymi kategoriami treści jest na bieżąco dostosowywana do tych zmian - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Issat, szef ds. komunikacji korporacyjnej TVN Grupy Discovery.
Kubica przed dołączeniem do TVN Grupy Discovery pracowała w Endemol Shine Polska jako producent.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dorota Eberhardht - dotychczasowy dyrektor ds. zarządzania kontentem - od niedawna zajmuje się również nadzorem programowania kanałów tematycznych.
Jak już informowaliśmy ostatnio, stanowisko dyrektora programów lifestylowych TVN Grupa Discovery objęła Monika Pieczyńska, która na tej funkcji zastąpiła Małgorzatę Łupinę. Z kolei dyrektorem programów factualowych jest Przemysław Kwiatkowski.
Według sprawozdania Discovery w USA zanotowało w ub.r. spadek przychodów o 2 proc. do 6,95 mld dolarów (wpływy reklamowe zmalały o 5 proc.) i zysku OIBDA o 3 proc. do 3,97 mld dolarów, natomiast na pozostałych rynkach przychody zmalały o 8 proc. do 3,71 mld dolarów (wpływy z reklam poszły w dół o 13 proc.), a zysk OIBDA o 32 proc. do 723 mln dolarów. W przypadku rynków zagranicznych do spadków dodatkowo przyczyniło się umocnienie kursu dolara.
W 2019 roku TVN osiągnął wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 5 proc. do 2,07 mld zł oraz wyniku netto ze 157,71 mln zł straty do 540,57 mln zł zysku. Firma na koniec roku zatrudniała 1,6 tys. osób, zwiększyła wydatki na wynagrodzenia, marketing i badania.
Dołącz do dyskusji: Grażyna Kubica szefową rozrywki w TVN Grupa Discovery. „Zmieniamy filozofię tworzenia i zarządzania naszymi kanałami i treściami”
A jaka to filozofia????