SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GroupM wprowadza w Polsce technologię LemonPi

Koncern GroupM, do którego należą domy mediowe MEC, MediaCom, Mindshare i Maxus, wprowadza w Polsce markę technologiczną LemonPi. Umożliwia ona tworzenie dynamicznych kreacji o wysokiej jakości w oparciu o treści pobierane na bieżąco ze stron internetowych reklamodawców.

Jak twierdzą przedstawiciele GroupM, kluczową przewagą konkurencyjną LemonPI jest technologia pozwalająca w czasie rzeczywistym aktualizować dane na kreacji w oparciu o treści, jakie reklamodawca zamieszcza na swojej stronie www. Oznacza to, że klient nie musi dostarczać agencji listy produktów, które mają pojawiać się na reklamie. Niweluje to ryzyko związane z niedostosowaniem reklamy do aktualnej oferty produktów czy promocji cenowych, jakie prowadzi właśnie dany marketer. 

- Drugą kluczową przewagą LemonPi jest możliwość automatycznego tworzenia kreacji wysokiej jakości, a klient poprzez bezpośredni dostęp do narzędzia, może w prosty sposób modyfikować  jej wygląd. Dotąd automatyzacja planowania okupiona była często niższą jakością wizualną oferowanych w Polsce kreacji dynamicznych. Dzięki nowemu rozwiązaniu GroupM reklamodawcy nie będą musieli iść na tego typu kompromisy - zapowiada Tomasz Piątkowski, chief digital officer GroupM Polska.

Lokalnie technologia LemonPI będzie implementowana przez zespół programistów i designerów w ramach struktury GroupM Polska na rzecz klientów domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus.

Dołącz do dyskusji: GroupM wprowadza w Polsce technologię LemonPi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Modes
Mam nowe aluski na furce. Nawet Lemonpi by takich mi nie zaprojektował
odpowiedź