Grupa LTTM i Cyber Marian ze wspólną ofertą gifów
Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset) oraz youtuber Cyber stworzyli wspólną ofertę dla marek, które chcą dotrzeć do konsumentów za pomocą gifów na Facebooku, w Messengerze i platformie Giphy.
Gify z wizerunkiem influencerów i produktem klienta umieszczane są na profilu twórcy na platformie Giphy. Stamtąd, dzięki odpowiedniej optymalizacji pod algorytm platformy, mogą być dystrybuowane na Facebooku, WhatsAppie czy w Messengerze (po wpisaniu odpowiedniej frazy w zintegrowanej wyszukiwarce).
Gify w komunikacji marek
Tak stworzone gify mogą być zarówno wykorzystywane przez samą markę we własnej komunikacji, przez influencera na jego profilach w mediach społecznościowych lub przez samych użytkowników.
- Gify są masowo obecne w internecie od lat, ale prawie żadna marka nie traktuje ich jako nośnika reklamowego i dobrego kanału dotarcia - komentuje Cyber Marian. - Kiedy jednak zobaczyliśmy milionowe zasięgi generowane przez nasze gify, postanowiliśmy przetestować je jako narzędzie marketingowe. Najlepsze z nich mają aktualnie ponad 130 milionów odsłon każdy - dodaje twórca. Gify na profilu Cyber Mariana (i z jego wizerunkiem) mają już łącznie ponad pół miliarda wyświetleń.
Jedną z pierwszych kampanii z wykorzystaniem gifów Cyber Marian zrealizował dla marki Gaminate - producenta profesjonalnych suplementów dla graczy. Teraz wspólnie z LTTM podobna usługa będzie dostępna dla wszystkich klientów i twórców zrzeszonych w sieciach partnerskich LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset).
Przychody grupy LTTM - utworzonej jesienią ub.r., po tym jak Mediacap sfinalizował kupno Lifetube'a i Gamellon, w drugim kwartale br. szacunkowo zmalały rok do roku o 6 proc.
Dołącz do dyskusji: Grupa LTTM i Cyber Marian ze wspólną ofertą gifów
pewnie cel do zrealizowania w konkretnej grupie docelowej