Grupa PZU wprowadza nową strategię
Odświeżenie wizerunku to tylko część zmian, jakie czeka całą Grupę PZU. Firma ubezpieczeniowa chce stać się gigantem na rynku ubezpieczeń Europy Środkowej i Wschodniej.
Dotychczasowe nazwy PZU Życie i PTE PZU SA odchodzą do lamusa - nowa strategia poświęcona zmianom wizerunku zakłada, że firma będzie promowała się poprzez jedną markę - PZU. Grupa aktualnie przygotowuje się do wprowadzenia nowej kreacji, już nie długo rozstrzygnięty zostanie przetarg na obsługę reklamową ubezpieczyciela. PZU chce wzmocnić swoją markę poprzez działania marketingowo - sponsoringowe. Ujednolicenie systemu identyfikacji jest wyznaczone na lata 2009-2011, a oprócz modyfikacji wizualnej, zmiany obejmą także wygląd placówek. Jak na razie strategia ogranicza się do wewnętrznej kampanii, która ma na celu poinformowanie pracowników o nowych założeniach.
PZU zmuszona spadkiem udziału w rynku ubezpieczeń po ponad dwa miesiące po wybraniu nowego zarządu, przedstawiła szczegółowy zakres działania firmy. Do końca grudnia ma zamiar wprowadzić sprzedaż ubezpieczeń w systemie direct, co wiąże się z powstaniem internetowej platformy PZU online. Jako jeden z priorytetów przyjętej strategii Grupa PZU przyjęła utrzymaniu pozycji lidera w sektorze ubezpieczeń komunikacyjnych oraz grupowych na życie, stanowiących siłę napędową firmy. W tym pierwszym przypadku firma zakłada, że od 2011 jej wzrost będzie wyższy od wzrostu rynku. Cel ten ubezpieczyciel chce osiągnąć dzięki odpowiedniej polityce cenowej, wprowadzeniu dodatkowych usług oraz omawianej strategii marketingowej.
Dołącz do dyskusji: Grupa PZU wprowadza nową strategię