Grupa TVN z mniejszym udziałem, TVN24 BiŚ mocno do góry
Średni łączny udział wszystkich kanałów Grupy TVN w czerwcu br. wyniósł prawie 20 proc. Pięć stacji tego nadawcy zanotowało spadki oglądalności względem analogicznego okresu ub.r., a pozostałe trzy kanały zyskały.
Na czele kanałów Grupy TVN znalazł się oczywiście naziemny TVN. Jego udział w rynku telewizyjnym w czerwcu 2014 roku wyniósł 10,14 proc. W porównaniu do czerwca 2013 roku wynik ten zmniejszył się o 16,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Grupa TVP z jedną trzecią rynku. Na minusie tylko TVP Polonia
Drugie miejsce należało do stacji TVN7, której średni miesięczny wynik wyniósł 3,46 proc., po spadku o 13,50 proc. Na podium znalazł się jeszcze informacyjny kanał TVN24. Wynik tej stacji w zeszłym miesiącu zmalał o 5,88 proc. do 3,36 proc.
Nowy kanał informacyjny o sprawach ekonomicznych i wydarzeniach międzynarodowych TVN24 Biznes i Świat w czerwcu br. miał 0,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Udział tej stacji był o 250 proc. wyższy, niż wynik nadającego w analogicznym okresie ub.r. kanału TVN CNBC (zastąpionego właśnie przez TVN24 Biznes i Świat). Telewizja ta wówczas notowała 0,06 proc. udziału. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Z kolei najwięcej straciła stacja TVN Meteo, której udział zmniejszył się o 31,25 proc. do 0,11 proc.
Łączny udział wszystkich kanałów Grupy TVN w czerwcu br. wyniósł 19,73 proc. W porównaniu do czerwca ub.r. zmniejszył się on o 11,17 proc. (wynosił on wówczas 22,21 proc.).
Kanały TVN | Wszyscy 4+ | |
czerwiec 2013 | czerwiec 2014 | |
SHR % | SHR % | |
TVN | 12,17% | 10,14% |
TVN7 | 4,00% | 3,46% |
TVN24 | 3,57% | 3,36% |
TTV - Twoja Telewizja | 1,09% | 1,30% |
TVN Style | 0,70% | 0,67% |
TVN Turbo | 0,46% | 0,48% |
TVN24 Biznes i Świat (do 31.12.2013 r. TVN CNBC) | 0,06% | 0,21% |
TVN Meteo | 0,16% | 0,11% |
Grupa TVN | 22,21% | 19,73% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Grupa TVN z mniejszym udziałem, TVN24 BiŚ mocno do góry