SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grzegorz Kurowski dyrektorem marketingu InPost

Od czerwca 2012 roku stanowisko dyrektora marketingu InPost objął Grzegorz Kurowski. Zastąpił na nim Jacka Powałkę, który pracował w firmie od września 2010 roku. Spółka nie ujawnia powodów jego odejścia.

Kurowski odpowiada za strategiczne zarządzanie markami z portfolio Grupy Integer.pl w Polsce i na rynkach zagranicznych oraz kreacja i realizacja strategii marketingowo-reklamowych w ramach projektów: Paczkomaty InPost, mobilne płatności czy faktura multioperatorska.

Grzegorz Kurowski jest absolwentem Wydziału Zarządzania UW. Przed dołączeniem do zespołu InPost zarządzał biznesem e-commerce w Tchibo.

Dołącz do dyskusji: Grzegorz Kurowski dyrektorem marketingu InPost

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl