"GW" - 53,2 mln zł, "Dziennik" - 3,6 mln zł
W sierpniu 2006 roku "Gazeta Wyborcza" zanotowała największe wpływy z reklam, "Dziennik" szósty, zyskuje "Fakt" - ostro w dół "Rzeczpospolita".
"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w sierpniu cennikowe wpływy netto z reklam do 53,2 mln zł, czyli o ponad 4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor.
Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.
Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12 007 311 zł (3 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 6,3 mln zł (spadek o prawie 4 mln zł).
"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 3 615 000 zł.
Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - spadek z 5,31 mln rok temu do 5,30 mln zł obecnie.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | VIII.2006 |
Główne medium + wyd. lokalne | Wpływy [zł] |
Razem: gazety | 145 160 499 zł |
GAZETA WYBORCZA | 53 286 512 zł |
FAKT | 12 007 311 zł |
RZECZPOSPOLITA | 6 352 099 zł |
SUPER EXPRESS | 5 950 159 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 5 290 584 zł |
DZIENNIK | 3 615 000 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | VIII.2005 |
Główne medium + wyd. lokalne | Wpływy [zł] |
Razem: gazety | 136 129 092 zł |
GAZETA WYBORCZA | 48 950 573 zł |
RZECZPOSPOLITA | 10 301 142 zł |
FAKT | 9 029 636 zł |
SUPER EXPRESS | 7 104 673 zł |
DZIENNIK BAŁTYCKI | 5 307 493 zł |
GŁOS WIELKOPOLSKI | 4 036 114 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: "GW" - 53,2 mln zł, "Dziennik" - 3,6 mln zł