SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"GW" - 53,2 mln zł, "Dziennik" - 3,6 mln zł

W sierpniu 2006 roku "Gazeta Wyborcza" zanotowała największe wpływy z reklam, "Dziennik" szósty, zyskuje "Fakt" - ostro w dół "Rzeczpospolita".

"Gazeta Wyborcza" zwiększyła w sierpniu cennikowe wpływy netto z reklam do 53,2 mln zł, czyli o ponad 4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu gazet codziennych firmy Expert Monitor. 
Na ten wzrost wpłynął fakt dodanie dodatkowych dziesięciu wydań lokalnych ”GW”, które od początku 2006 roku Expert Monitor dołożył do monitoringu.

Na drugim miejscu znalazł się "Fakt", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 12 007 311 zł (3 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Rzeczpospolitej” – 6,3 mln zł (spadek o prawie 4 mln zł).

"Dziennik", który zaczął się ukazywać od 18 kwietnia b.r., zanotował wpływy na poziomie 3 615 000 zł.

Wśród gazet regionalnych najwięcej wpływów z reklam miał "Dziennik Bałtycki" - spadek z 5,31 mln rok temu do 5,30 mln zł obecnie.

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącVIII.2006
Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety145 160 499 zł
GAZETA WYBORCZA53 286 512 zł
FAKT12 007 311 zł
RZECZPOSPOLITA6 352 099 zł
SUPER EXPRESS5 950 159 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI5 290 584 zł
DZIENNIK3 615 000 zł

 

bez autopromocji
Rok / MiesiącVIII.2005
Główne medium + wyd. lokalneWpływy [zł]
Razem: gazety136 129 092 zł
GAZETA WYBORCZA48 950 573 zł
RZECZPOSPOLITA10 301 142 zł
FAKT9 029 636 zł
SUPER EXPRESS7 104 673 zł
DZIENNIK BAŁTYCKI5 307 493 zł
GŁOS WIELKOPOLSKI4 036 114 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: "GW" - 53,2 mln zł, "Dziennik" - 3,6 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl