Hajdarowicz dziękuje za "troskę". 'Może załatwicie reklamodawców'
Grzegorz Hajdarowicz ironicznie odpowiedział na list Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich z apelem o niezmienianie redakcji „Uważam Rze” i „Rzeczpospolitej”. Nowy właściciel Presspubliki prosi SDP o rady czysto biznesowe.
Przypomnijmy, że list otwarty do Grzegorza Hajdarowicza w weekend na stronie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich zamieścili nowy prezes związku Krzysztof Skowroński oraz wiceprezesi Agnieszka Romaszewska-Guzy i Piotr Legutko (zobacz szczegóły listu). Tydzień wcześniej podobne pismo - broniące redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze” Pawła Lisickiego - zamieścili publicyści obu tytułów (więcej na ten temat).
>>> Hajdarowicz: „Rzeczpospolita” będzie wierna swojej tradycji
W oświadczeniu przesłanym do redakcji portalu Wirtualnemedia.pl Grzegorz Hajdarowicz ironicznie ustosunkował się do listu SDP. Poniżej pełna treść oświadczenia nowego właściciela Presspubliki.
Dziękując za list, chcę wykorzystać tę okazję i pogratulować Państwu wyboru do zarządu Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Życzę, tak Państwu, jak sobie, że pod nowym kierownictwem, SDP wróci do czasów świetności, z epoki Stefana Bratkowskiego, kiedy to było głosem zdrowego rozsądku dla środowiska dziennikarskiego.
Dziękuję też, za troskę i chęć pomocy w prowadzeniu mojego wydawnictwa. Liczę, że w kolejnych listach znajdę konkretne biznes plany pozwalające sfinansować działalność Presspubliki. Widząc, jak autentyczna jest Państwa troska o losy „Rzeczpospolitej” i „Uważam Rze”, proszę również, bez wahania, zabiegać o dotacje i reklamodawców, którzy pomogą nam zrealizować nasz wspólny cel, jakim jest rozwój wydawnictwa.
W przyszłości proszę, aby listy adresowane do mnie przesyłać na adres „Rzeczpospolitej”. Zanim jeszcze zostaną opublikowane na licznych forach internetowych i w mediach.
Dołącz do dyskusji: Hajdarowicz dziękuje za "troskę". 'Może załatwicie reklamodawców'
"Wśród czołowych gazet największe spadki cennikowych wpływów reklamowych zanotowały we wrześniu „Rzeczpospolita” (Presspublica) - 23,3 proc."
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rzeczpospolita-i-fakt-zarabiaja-coraz-mniej-z-reklam