Hashtag in heaven ma ułatwiać współpracę uczestniczek Miss Insta z reklamodawcami
Grupa Medialna tuPolska uruchomiła platformę Hashtag in heaven służącą do nawiązywania i obsługi współpracy użytkowniczek Instagrama biorących udział w konkursie Miss Insta z reklamodawcami. W bazie platformy jest ponad tysiąc profili.
Oferta Hashtag in heaven obejmuje ponad tysiąc profili użytkowniczek Instagrama w wieku 18-24 lata, które zarejestrowały się w serwisie konkursu Miss Insta, w którym co miesiąc ośmioosobowe jury wybiera najpiękniejszą dziewczynę z Instagrama. Łącznie profile dostępne na Hashtag in heaven mają ponad 11 mln obserwujących.
Reklamodawcy mogą wybierać do swoich kampanii konkretne internautki lub ich grupy. Mają pełną kontrolę nad przygotowywaniem i monitoringiem kampanii. Treści stworzone przez użytkowniczki w zależności od potrzeb są widoczne przez od 3 do 12 miesięcy. Klienci zyskują prawa autorskie do tych materiałów, dzięki czemu mogą je wykorzystywać w innych działaniach.
- Zamysł współpracy marki z influencerem Instagramu to dopiero początek. Włączenie twórcy internetowego w działanie promocyjne marki wpływa na jej odbiór i popularność produktu. Samo odnalezienie twórcy, który będzie pasował do profilu marki nie jest łatwym zadaniem, a współpraca wiąże się z negocjacjami, podpisaniem umowy, monitorowaniem działań. Hashtag ułatwia ten proces - podkreśla Jarosław Nowak, szef marki Hashtag in heaven. - Znajdujemy idealną osobę, z określonej kategorii, o odpowiednim zasięgu i liczbie followersów. Zlecamy jej działania promocyjne o ustalonym budżecie, mamy odpowiednie narzędzia, by ją rozliczyć. Po stronie marki jest określenie czasu trwania kampanii i budżetu i wybranie profilu zainteresowań instagramowiczów, resztą zajmujemy się my. No i stawiamy przede wszystkim na kobiety - opisuje.
Platforma nawiązuje obecnie współpracę z agencjami marketingowymi - lokalnymi i sieciowymi. Planuje też poszerzenie swojej oferty o inne grupy użytkowników Instagrama.
Hashtag in heaven został uruchomiony przez Grupę Medialną tuPolska, właściciela wielu lokalnych serwisów internetowych. Szefem firmy jest Tomasz Pruszczyński, menedżer związany m.in. ze spółkami OS3, Sare, Digital Avenue, Hostersi i Red Sky.
- Instagram to jedno z najbardziej popularnych i wpływowych mediów społecznościowych na świecie; stał się aplikacją must have. Od 7 lat jest na topie i odnotowuje stałe wzrosty - co 4 miesiące przybywa mu 100 milionów użytkowników. Przybywa też marek, które decydują się na włączenie Instagramu do swoich działań reklamowych, w szczególności tych, dla których atrakcyjną grupą docelową są kobiety. A to właśnie one stanowią 72 proc. ogółu użytkowników tej aplikacji - podkreśla Pruszczyński.
Dołącz do dyskusji: Hashtag in heaven ma ułatwiać współpracę uczestniczek Miss Insta z reklamodawcami