Havas Engage Warsaw z obsługą wódki Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe
Agencja Havas Engage Warsaw po wygranym przetargu rozpoczyna współpracę z firmą Stock Polska. Zajmie się obsługą marketingową wódki Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe.
Agencja reklamowa Havas Engage Warsaw została wyłoniona w przetargu, który odbył się na początku br. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.
Do zadań agencji należy m.in. przygotowanie platformy komunikacyjnej dla marki Żołądkowa, a także dla submarek Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe, oraz realizacja kampanii wspierającej relaunch Żołądkowej de Luxe w nowym opakowaniu.
Umowa pomiędzy Havas Engage Warsaw a grupą Stock Polska obowiązuje od marca br., a w jej ramach agencja jest odpowiedzialna za całościową obsługę marek Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe. Firmy nie podają, jak długo będą współpracować.
Latem ub.r. firma Stock Polska do obsługi marki Żołądkowa wybrała agencję John Pitcher.
Dołącz do dyskusji: Havas Engage Warsaw z obsługą wódki Żołądkowa Gorzka i Żołądkowa de Luxe