Havas z czterema nowymi biurami i brytyjską agencją Target MCG
Havas Media Group otwiera cztery nowe biura, wzmacniając tym samym ofertę na europejskich rynkach wschodzących. Do sieci dołącza również wiodąca grupa mediowa z Wielkiej Brytanii - Target MCG.
Sieć mediowa Havas Media Group poszerza swój zasięg, otwierając na rynkach wschodzących cztery nowe biura: Havas Media Adriatic, Havas Bułgaria, Havas Media Słowacja i Arena Media Turcja.
Wszystkie cztery nowo otwarte oddziały wzmocniły zasięg geograficzny sieci, przez co umożliwiły pracę z obecnymi klientami w tych regionach i poza nimi. - Wraz z ostatnimi akwizycjami i czterema nowymi biurami, Havas Media Group jest dumne z osiągnięcia jednorodnej i spójnej oferty w całym regionie. Nasi międzynarodowi klienci domagają się obsługi, która łączy w sobie skuteczną koordynację na poziomie globalnym z lokalną obecnością, co gwarantuje doskonałą jakość działań na każdym z naszych rynków - uzasadnia Alberto Canteli, CEO Havas Media Grupa Nordics, CEE & Middle East.
Havas Media Adriatic z siedzibą w Belgradzie, pod kierownictwem dyrektor zarządzającej Any Mijajlovic, będzie ściśle współpracować z Havas Worldwide Belgrad w zakresie działań w Chorwacji, Serbii, Słowenii, Bośni i Hercegowinie oraz Czarnogórze obsługując takich klientów jak: LG, Hyundai, Emirates, Groupe Lactalis, Reckitt Benckiser i HBO.
Havas Bułgaria będzie mieć siedzibę w Sofii i pokieruje nim dyrektor zarządzająca Ivanka Kyutchukova. Dzięki temu Havas Media Group i Havas Worldwide poszerzą kompetencje digitalowe w Bułgarii obsługując m.in. takie marki, jak Volkswagen, Roche, Sanofi i Schneider Electric.
Dyrektor zarządzająca Denisa Šoporová będzie kierować Havas Media Slovakia, który znajduje się w Bratysławie. Kluczowymi klientami agencji na tym rynku są Kia Motors, AXA, Groupe Lactalis, LG, Emirates i Hyundai.
Umowa franczyzowa między Veritas Media i Havas Media w Stambule zagwarantuje alternatywną ofertę w regionie i przesunie - po połączeniu zasobów obu agencji - Havas Media Group na czwarte miejsce rankingu Nielsen Adex w Turcji. Kaan Bülbüloğlu z Veritas Media pozostanie na stanowisku zarządzającym nowo utworzonej agencji.
Ponadto w ostatnich dniach Havas Media Group nabył 100 proc. udziałów w Target Media i Communications Group (Target MCG), wiodącej brytyjskiej grupie mediowej.
W jej skład wchodzą: Target Media, Target Live, Organic i Superhero, które teraz będą częścią Havas Media Group. Z 10 mln funtów wpływów w 2015 roku i zespołem ponad 100 talentów, Target MCG była najszybciej rozwijającą się niezależną rozrywkową i lifestylową siecią mediową w Wielkiej Brytanii. W swoim portfolio ma ponad 60 klientów, m.in. Disney, Netflix, Universal, Studiocanal czy Bethesda.
Dołącz do dyskusji: Havas z czterema nowymi biurami i brytyjską agencją Target MCG