HBO Polska reklamuje „Zakazane imperium”
Rusza kampania reklamowa „Zakazanego imperium”, nowego serialu HBO Polska. Akcję wspólnie ze stacją przygotował dom mediowy Optimum Media OMD.
Akcja „Zakazanego imperium” toczy się w latach 20. XX wieku w Atlantic City, rozpoczynając się w chwili wprowadzenia prohibicji. W związku z tym kampania reklamująca serial skupia się na motywie łamania zasad.
Pierwszy odcinek „Zakazanego imperium” HBO Polska pokaże 10 stycznia. Pomysłodawcą i twórcą serialu jest Terence Winter, producent i scenarzysta „Rodziny Soprano”, natomiast jego pilotowy odcinek wyreżyserował Martin Scorsese.
Działania reklamujące „Zakazane imperium” są prowadzone przede wszystkim w internecie, obejmując specjalną stronę na temat serialu oraz reklamy (rich media, screening, displaye) pod koniec grudnia w głównych serwisach informacyjnych. Ponadto rozpoczęła się już emisja spotów telewizyjnych (głównie w kanałach tematycznych), a realizowane również będą działania w prasie i na nietypowych nośnikach zewnętrznych w głównych miastach.
Kampanię – zaplanowaną do połowy stycznia – przygotowała telewizja HBO Polska, w zakresie planowania i zakupu mediów współpracując z domem mediowym Optimum Media OMD.
Dołącz do dyskusji: HBO Polska reklamuje „Zakazane imperium”