SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Heineken w designerskiej odsłonie

Do sprzedaży trafiły butelki piwa Heineken (Grupa Żywiec) w nowej, designerskiej odsłonie - zaprojektowanej przez zwycięzcę pierwszej edycji konkursu "Remix our Future" na projekt "butelki przyszłości" marki.

Designerska etykieta Heinekena jest dwustronna. Front stanowi czerwona gwiazda, którą tworzą kontynenty połączone w jedną, spójną całość.

Autorem projektu jest Rodolfo Kusulas z Meksyku.

>>> „Remix our Future” - Heineken pozwala zaprojektować swoją butelkę (wideo)

Limitowana edycja Heinekena w designerskiej butelce o pojemności 500 ml jest dostępna w sklepach w całej Polsce.

Dołącz do dyskusji: Heineken w designerskiej odsłonie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vaughn
prawdziwy heineken to jest ten produkowany w Holandii. Nasz (tj. grupy Żywiec) niestety jest tylko nieudaną wersją na koncesji Heinekena. Niestety...
0 0
odpowiedź
User
reklamazpasja.pl
Butelka trochę podobna do Delirium Tremens. Biała butelka na pewno się wyróżnia, ale z drugiej strony wg mnie jest niepraktyczna - dobrze wiedzieć, ile jeszcze zostało w butelce:)
0 0
odpowiedź
User
ete
tych szczochów nie da się pić...
0 0
odpowiedź