„Hell’s Kitchen” oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja
Drugą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,8 mln osób. Polsat w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 27,8 mln zł.
„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, w okresie od 9 września do 18 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność drugiej serii formatu wyniosła 1,76 mln widzów. Przełożyło się to na 10,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się odcinek programu z 11 listopada br. Zgromadził on przed telewizorami 2,41 mln oglądających. Należy jednak pamiętać, iż tego dnia TVP2 w paśmie emisji „Piekielnej Kuchni” nie pokazywała swoich sztandarowych seriali „Barw szczęścia” i „M jak miłość”. Drugi w kolejności odcinek to finał produkcji, który śledziło 2,04 mln widzów.
Oglądalność „Hell’s Kitchen” odcinek po odcinku
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | ||
09-09-2014 | 20:05:17 | 1 616 150 | 10,60% | 16,36% |
16-09-2014 | 20:07:04 | 1 358 155 | 8,52% | 12,47% |
23-09-2014 | 20:06:02 | 1 602 569 | 9,91% | 15,53% |
30-09-2014 | 20:08:34 | 1 563 572 | 10,13% | 15,22% |
07-10-2014 | 20:05:54 | 1 653 646 | 10,30% | 15,96% |
21-10-2014 | 20:07:39 | 1 606 728 | 9,88% | 16,10% |
28-10-2014 | 20:07:10 | 1 913 736 | 12,16% | 19,28% |
04-11-2014 | 20:06:59 | 1 820 570 | 11,01% | 16,94% |
11-11-2014 | 20:08:12 | 2 407 807 | 13,89% | 17,84% |
18-11-2014 | 20:06:50 | 2 041 217 | 12,10% | 17,77% |
Średnio: | 1 763 299 | 10,91% | 16,41% |
Pierwszą serię „Hell’s Kitchen”, emitowaną wiosną br., oglądało nieco więcej widzów, bo 1,79 mln, co dało Polsatowi odpowiednio 11,83 proc. i 18,76 proc. udziału (więcej na ten temat).
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 2” zajmował drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka emitująca wówczas „Barwy szczęścia” i „M jak miłość” (raz pokazano programy kabaretowe), co przełożyło się aż na 30,08 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadły: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,73 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, filmy fabularne, „Druga wojna światowa. Pierwsza ofiara”, dokument „Po-lin. Okruchy pamięci” oraz „Dzwony śmierci”; 8,91 proc. udziału). Taka sama kolejność stacji była wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 4 868 950 | 30,08% | 23,99% |
Polsat - Hell’s Kitchen 2 | 1 763 299 | 10,91% | 16,41% |
TVN | 1 737 339 | 10,73% | 10,59% |
TVP1 | 1 441 720 | 8,91% | 8,60% |
Wpływy reklamowe z 10 premierowych odcinków drugiej serii kulinarnego formatu wyniosły 27,83 mln zł. Dla porównania pierwsza edycja z reklam zarobiła 20,5 mln zł. Natomiast wpływy z powtórek drugiej serii wyniosły 11,77 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W drugiej serii reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” pod okiem Wojciecha Modesta Amaro rywalizowało 16 znawców sztuki kulinarnej. Zwycięzcą została Monika Dąbrowska, która wygrała 100 tys. zł i otrzymała pracę w restauracji Atelier Amaro.
Trzecia odsłona „Hell’s Kitchen” będzie emitowana w Polsacie wiosną przyszłego roku. Obecnie stacja poszukuje uczestników do programu (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen” oglądało 1,8 mln widzów. Powstanie trzecia edycja
Ale gratulację dla Moniki, która wygrała:)