Hill+Knowlton Strategies Poland zarobiła na czysto 2,3 mln zł
W ub.r. zysk netto agencji Hill+Knowlton Strategies Poland, wchodzącej w skład koncernu WPP, poszedł w górę z 845,4 tys. do 2,29 mln zł, przy wzroście przychodów o 45 proc. do 27,67 mln zł.
Przychody sprzedażowe Hill+Knowlton Strategies Poland zwiększyły się z 19,08 do 27,67 mln zł, z czego tego od innych podmiotów z koncernu WPP - z 1,07 do 1,63 mln zł. Agencja jako przyczyny wskazała „podpisane pod koniec roku kontrakty jak również aktywne działania marketingowe, dążące do zdobycia nowych klientów oraz poszerzenia oferty dla obecnych”.
- Zapotrzebowanie na usługi PR, pomimo zawirowań w otoczeniu makroekonomicznym, trwającej wojny, inflacji, wciąż dającej o sobie znać pandemii, jest wciąż wysokie i działania PR coraz bardziej doceniane - zaznaczyła. Jej przychody krajowe poszły w górę z 15,6 do 19,95 mln zł, a te z zagranicy - z 3,48 do 7,71 mln zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Dynamika kosztów operacyjnych Hill+Knowlton Strategies Poland była dużo niższa niż w przypadku przychodów - wzrosły o 37 proc. do 24,47 mln zł, z czego 17,6 mln zł to koszty usług obcych.
Wydatki na wynagrodzenia zwiększyły się z 4,55 do 5,12 mln zł, a na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze - z 960 tys. do 1,21 mln zł. Agencja w ub.r. zatrudniała średnio 35 pracowników etatowych.
Pozostałe wpływy operacyjne w ub.r. poszły w górę z 9,4 do 256 tys. zł, a pozostałe koszty operacyjne - z 0,1 do 182,8 tys. zł.
Zysk operacyjny Hill+Knowlton Strategies Poland wzrósł z 1,22 do 3,27 mln zł, a zysk netto - z 845,4 tys. do 2,29 mln zł. Agencja nie wypłaci żadnej dywidendy z zeszłorocznego zysku.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2022, a poprzedni - 2021
Dołącz do dyskusji: Hill+Knowlton Strategies Poland zarobiła na czysto 2,3 mln zł