Historyczna kampania na 35-lecie deski barlineckiej
Z okazji 35-lecia produkcji swojej sztandarowej deski firma Barlinek prowadzi kampanię, w której przypomina ostatnie dekady historii Polski. Akcja obejmuje outdoor, internet i insert gazetowy.
Kampanię reklamową z okazji 35-lecia deski barlineckiej
rozpoczyna outdoorowa część teaserowa. Przypominane są w niej dwa
wydarzenia które miały miejsce w 1973 roku: zwycięski remis
polskiej reprezentacji piłkarskiej na Wembley i rozpoczęcie
produkcji malucha. Jednocześnie firma Barlinek uruchomiła pod
adresem www.barlinektv.com.pl swoją
telewizję internetową, w której dostępne są stylizowane na PRL
materiały związane z przemianami społecznymi zachodzącymi w
ostatnich dekadach w naszym kraju oryginalnie powiązanymi z
rozwojem wytwarzanej przez przedsiębiorstwo deski. Te filmy są
również rozpowszechniane wśród internautów drogą wirusową.
15 września rozpocznie się właściwa część kampanii, której elementami są billboardy mówiące wprost o jubileuszu produktu firmy Barlinek oraz utrzymane w konwencji PRL-owskiej gazety inserty zatytułowane "Kronika Barlinecka" umieszczone w punktach sprzedaży, dystrybuowane przez hostessy podczas weekendowych akcji promocyjnych i dołączone 20 września do "Gazety Wyborczej". Te działania uzupełnia wydanie przez firmę elitarnego czasopisma wnętrzarskiego "Barlinek Magazyn".
Zaplanowana na cały wrzesień outdoorowa część kampanii obejmuje w obu etapach ok. 200 nośników w Częstochowie, Gdańsku, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Łodzi, Olsztynie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.
Całość kreacji, zakup mediów i strategię akcji przygotował dział kreacji i strategii Barlinek S.A. w kooperacji z agencją Novimedia Custom Publishing.
Dołącz do dyskusji: Historyczna kampania na 35-lecie deski barlineckiej