“Hotel 52” stracił widzów
Druga seria “Hotelu 52” cieszy się mniejszą popularnością od pierwszej, emitowanej wiosną br. Serial jednak w czasie swojej emisji przegrywa tylko z propozycjami TVP 1 i poprawia wyniki Polsatu względem ubiegłego roku.
Średnio trzy pierwsze odcinki drugiej serii „Hotelu 52” obejrzało 2,51 mln widzów, co dało Polsatowi 17,5 proc. udziału w grupie 4+ i 19,16 proc. w 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Oznacza to, że serial podniósł widownię Polsatu względem analogicznego okresu ub.r., gdy stację w czwartki między 21.03 a 22.00, śledziło średnio 2,05 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 15 proc. i 18,57 proc.
Pierwsze trzy epizody drugiej serii produkcji miały jednak mniej widzów niż trzy pierwsze odcinki premierowej serii, które wiosną br. przyciągnęły przed ekrany 3,42 mln widzów, dając kanałowi udział wynoszący 22,66 proc. w 4+ i 23,71 proc. w 16-49.
W paśmie nadawania „Hotelu 52” Polsat w grupie 4+ przegrał jedynie z TVP 1, która w tym czasie pokazywała „Ranczo”, “Ojca Mateusza” oraz “Sprawę dla reportera” i miała 22,24 proc. udziału. Słabiej od Polsatu wypadły TVP 2 („Dr. House”, „Tancerze”, film; 16,2 proc.) i TVN („W-11”, filmy; 15,23 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej Polsat przegrał z Dwójką, a wygrał z Jedynką i TVN-em.
Z danych telemetrycznych wynika, że serial oglądają najchętniej kobiety, widzowie między 30. a 39. rokiem życie i powyżej 45 lat oraz mieszkańcy wsi i średnich miast.
„Hotel 52” to opowieść o losach pracowników i gości tytułowego, luksusowego hotelu w Warszawie. Jego właścicielką jest Natalia Lipska (w tej roli Laura Samojłowicz), która odziedziczyła go po ojcu. Serial produkuje firma Akson Studio.
Widownia „Hotelu 52” odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
02-09-2010 | 2 501 660 | 17,53% | 18,92% |
09-09-2010 | 2 554 773 | 17,59% | 19,59% |
16-09-2010 | 2 466 847 | 17,38% | 18,95% |
Średnia | 2 507 754 | 17,50% | 19,16% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
TVP 1 | 3 176 164 | 22,24% | 14,47% |
Polsat – Hotel 52 | 2 507 754 | 17,50% | 19,16% |
TVP 2 | 2 312 777 | 16,20% | 22,30% |
TVN | 2 174 383 | 15,23% | 15,01% |
Profil widowni „Hotelu 52”
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 35,82% | 74 |
Kobiety | 64,18% | 124 | |
Wiek | 4-9 | 2,14% | 36 |
10-15 | 4,85% | 69 | |
16 - 19 | 3,54% | 61 | |
20 - 24 | 4,94% | 60 | |
25 - 29 | 8,68% | 98 | |
30 - 34 | 8,93% | 109 | |
35 - 39 | 8,61% | 121 | |
40 - 44 | 6,25% | 97 | |
45 - 49 | 8,48% | 119 | |
50 - 54 | 10,54% | 128 | |
55 - 59 | 12,44% | 164 | |
60+ | 20,61% | 106 | |
Wlk. miasta | Wieś | 42,40% | 109 |
< 50 tys. | 21,76% | 90 | |
50-100 tys. | 7,84% | 92 | |
100-200 tys. | 8,76% | 110 | |
> 200 tys. | 19,25% | 94 | |
Zawód | Top management | 8,79% | 113 |
Pracownicy średniego szczebla | 15,49% | 107 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 21,40% | 106 | |
Emeryci | 30,30% | 122 | |
Inni | 24,03% | 74 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 48,22% | 105 |
Średnie | 31,64% | 107 | |
Wyższe | 13,16% | 115 | |
Inne | 6,99% | 54 |
Dołącz do dyskusji: “Hotel 52” stracił widzów