SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hypermedia gra dla Reeboka

Reebok wystartował tej jesieni z dwoma kampaniami internetowymi adresowanymi do ludzi, którzy kochają sport. Adaptacją globalnej linii kreatywnej na potrzeby polskiej edycji obu kampanii oraz przygotowaniem dedykowanym jej serwisów internetowych zajęła się agencja interaktywna Hypermedia.

Pierwsza kampania - futbolowa, przebiega pod hasłem "Graj według własnych reguł" i jest kontynuacją działań reklamowych z pierwszej połowy roku. Reebok zachęca w niej do udziału w otwartej rekrutacji na ambasadora marki. Główną część przygotowanej przez Hypermedia strony reebok.sport.pl, przygotowanej na potrzeby kampanii, stanowią filmy dodawane przez samych użytkowników, w których pokazują własne interpretacje hasła kampanii. Światowymi twarzami kampanii zostali tacy piłkarze jak: Thierry Henry, Andrij Szewczenko, Iker Casillas oraz Ryan Giggs. Kampania emitowana jest na stronach piłkarskich należących do sieci AdNet, ARBOmedia, IDMnet, na portalu Interia.pl oraz Gadu-Gadu.

Druga akcja promocyjna jest skierowana do kobiet. Pod adresem reebok.wrzuta.pl znajduje się serwis przygotowany we współpracy z portalem o2.pl. Zaprezentowane w nim zostały układy fitness, w których biorą udział polskie trenerki z Reebok University. Celem serwisu oraz działań reklamowych jest zachęcenie kobiet do czerpania radości z uprawiania fitnessu. Użytkowniczki mogą również wziąć udział w specjalnie przygotowanym dla nich konkursie.
W działaniach reklamowych zostały wykorzystane pakiety witryn skierowanych do kobiet w sieciach: AdNet, ARBomedia i Gadu-Gadu.

Hypermedia odpowiedzialna była również za lokalizację działań reklamowych w innych krajach oraz za planowanie i zakup mediów w internecie w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Hypermedia gra dla Reeboka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl