Bohaterowie nowej reklamy IKEA śpiewają operę Verdiego (wideo)
Sieć szwedzkich sklepów IKEA rozpoczęła w USA kampanię promującą nowy katalog marki na 2019 rok. Jej kreację przygotowały agencje Acne i IKEA Creative Hub.
W trwającym półtorej minuty spocie pokazano ludzi w różnych sytuacjach, które zwykle towarzyszą człowiekowi w codziennym życiu. Są to np. wspólny rodzinny posiłek, spotkanie z przyjaciółmi, oglądanie telewizji, uprawianie jogi i relaks w domowym zaciszu.
Bohaterowie każdej z tych scen zamiast mówić, odśpiewują kolejno fragmenty arii "La donna e mobile" z opery Rigoletto Giuseppe Verdiego. Jej słowa miejscami zamieniają na "ja" i "my".
Jak podała firma, podstawą do stworzenia takiej kreacji i koncepcji kampanii były zlecone przez IKEA badania. Raport IKEA Life at Home wskazuje, że w domach na całym świecie istnieje "nieodłączne napięcie między przestrzenią a relacjami między ludźmi". Ludzie zawsze pragną większej prywatności, ale też chcą, by dom był takim miejscem, który wspiera ich najważniejsze relacje z przyjaciółmi czy z rodziną.
W spocie w tle prezentowanych scen pokazano szereg mebli i przedmiotów sprzedawanych w sklepach IKEA. Nie pojawiają się w nim jednak nazwy i ceny konkretnych towarów. Film kończy się słowami: "Me and we. There's room for both".
Za kreację reklam odpowiadają szwedzka agencja Acne i IKEA Creative Hub.
Dołącz do dyskusji: Bohaterowie nowej reklamy IKEA śpiewają operę Verdiego (wideo)