ImpressionMedia z katalogiem ekskluzywnych marek
W kwietniu pojawi się ekskluzywny katalog poświęcony modzie, stylowi i nowych trendom w życiu zatytułowany "Style Fashion". Projekt przygotowany został przez wydawnictwo Impression Media, założone przez byłych pracowników redakcji "Gentelmana".
- W katalogu pokażemy w wyselekcjonowane marki, postrzegane, jako te z najwyższej półki, które są dostępne na rynku polskim - mówi nam Elżbieta Orbach, dyrektor generalny ImpressionMedia. - Grupa docelowa "Style Fashion" będą dorośli, już zabezpieczeni finansowo ludzie, którzy są nierzadko zmuszeni poprzez osiągane sukcesy do dostosowania się do najwyższego pułapu - opowiada nam Orbach
Redaktor prowadząca katalogu jest Klaudia Kloczkowska, a za pozyskanie reklam do niego odpowiadała Dorota Więch, dyrektor ds. reklamy i marketingu w ImpressionMedia. Grafikę i design katalogu przygotowali dyrektor artystyczna Anna Nowak i kreatywny grafik Daniel Łyżwiński.
Wydawnictwo liczyć będzie 240 stron i zaprezentowane zostanie podczas uroczystego bankietu i pokazu mody, który odbędzie się 1 kwietnia w Warta Tower w Warszawie. "Style Fashion" ukaże się w nakładzie 30 tys. egzemplarzy i dystrybuowany będzie za darmo w ponad 300 punktów w całej Polsce. Będą to salony win, punkty SPA, salony samochodowe, eleganckie restauracje, duże centra handlowe, salony kosmetyczne i fryzjerskie.
Katalogowi towarzyszyć będzie promocja w Internecie oraz w Radiu Pin, gdzie w konkursach wymieniane będą słowa z katalogu. Mediaplan przygotowało ImpressionMedia we własnym zakresie.
"Style Fashion" jest póki co przedsięwzięciem jednorazowym. - Nie można rozpieszczać rynku, następny numer, któremu gwarantujemy podobny sukces powinien ukazać się nie wcześniej, niż za pół roku, ponieważ przez następne 5-6 miesięcy na rynku dóbr luksusowych nie "wydarzy się" aż tyle spektakularnych premier produktowych i designerskich, żeby nie mogły zaczekać na swoją premierę w katalogu luksusu do września - podkreśla Elżbieta Orbach.
Dołącz do dyskusji: ImpressionMedia z katalogiem ekskluzywnych marek