InPost promuje korzystanie z Paczkomatów
Ruszyła nowa kampania InPostu, której celem jest promowanie łatwości nadań i odbiorów przesyłek z Paczkomatów przy pomocy prostej aplikacji - InPost Mobile. Przygotowała ją agencja BBDO Warszawa.
Kampania podkreśla główne zalety Paczkomatów InPost takiejak: bliskość - są tuż obok, dostępność – można z nich korzystać 24/7 i ekologiczność.
Zaplanowano intensywne działania zasięgowe. Na potrzeby kilkumiesięcznej kampanii przygotowano spoty telewizyjne, digital video oraz display.
Kampania pojawi się na antenach stacji telewizyjnych i w internecie, potrwa przynajmniej do świąt. Koncept kreatywny opracowała agencja BBDO. Kampanię mediową zaplanował dom mediowy MullenLowe MediaHub, filmy wyprodukował Film Republic.
Obecnie InPost ma 15 tys. Paczkomatów.
Dołącz do dyskusji: InPost promuje korzystanie z Paczkomatów
A korzystając z miejsca, zrobię coś z tym FB, kiedyś było lepiej, dzisiaj dno :(