Instagram udostępnia opcję zbiórek charytatywnych przez Stories
Instagram oficjalnie wprowadza do Polski i innych 28 państw europejskcuh opcje organizacji zbiórek charytatywnych w sekcji Stories.
Dzięki specjalnie utworzonej naklejce do zastosowania w ramach relacji na Instagramie możliwe będzie utworzenie 24-godzinnej zbiórki na rzecz wskazanej organizacji pozarządowej. Klikając w naklejkę, będzie można łatwo wesprzeć organizację finansowo, bez opuszczania aplikacji.
Nowe narzędzie opiera się na tej samej technologii, która pozwala organizować zbiórki na Facebooku. Serwis nie pobiera żadnych opłat z tytułu pośrednictwa – całość przekazywanych darowizn trafia do organizacji.
Naklejki charytatywne na Instagramie są już dostępne w USA. Oprócz Polski udostępniono je w 28 europejskich państwach. Aby móc korzystać z funkcji, należy połączyć swoje profile z Facebooka i Instagrama, przełączyć konto na konto firmowe i skategoryzować je jako organizacja non-profit.
Dołącz do dyskusji: Instagram udostępnia opcję zbiórek charytatywnych przez Stories