Instytut Książki promuje czytanie dzieciom od chwili narodzin
Pod hasłem „Mała książka, wielki człowiek” ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu Książki, której celem jest promocja czytelnictwa generacyjnego. Za jej realizację odpowiedzialne jest konsorcjum domu mediowego Media Group oraz agencji .bringMore advertising, która stoi m.in. za strategią komunikacji, kreacją, spotami i obsługą social mediów.
W ramach akcji zaplanowano szereg działań promocyjnych o zasięgu ogólnopolskim - spoty telewizyjne i radiowe, citylighty oraz eventy edukacyjne. Mocną częścią kampanii są również działania prowadzone w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube) oraz poprzez blogosferę. Do udziału w promocji zostali zaproszeni influencerzy parentingowi.
Z kolei działania viralowe ukazują kwestie czytelnictwa najmłodszym dzieciom w bardziej ciekawy sposób. Na potrzeby kampanii został uruchomiony także serwis wielki-czlowiek.pl, w którym można poznać więcej szczegółów.
Obecna kampania to pierwsze tak obszerne przedsięwzięcie promocyjne Instytutu Książki. Jej głównym zadaniem jest skłonienie rodziców i dziadków do czytania dzieciom już od narodzin. Prowadzone działania promocyjne mają związek z ogólnopolskim projektem „Książką połączeni”, w ramach którego w grudniu br. rodzice przebywający na oddziałach położniczych w całej Polsce, otrzymają bezpłatne wyprawki czytelnicze z książką „Pierwsze wiersze dla…”.
Dołącz do dyskusji: Instytut Książki promuje czytanie dzieciom od chwili narodzin