SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Intensywna w każdym kawałku' w kampanii kobiecych czekolad Wedla

Rusza kampania reklamowa wprowadzająca trzy linie kobiecychczekolad Wedla. Akcja pod hasłem "Intensywna w każdym kawałku"obejmuje prasę, outdoor i marketing szeptany.

Startująca właśnie kampania Wedla reklamuje wprowadzone dosprzedaży we wrześniu trzy linie mlecznych czekolad: z orzechaminerkowca i wiórkami kokosowymi, z suszoną morelą i ciasteczkamioraz z orzechami nerkowca i wiórkami kokosowymi. Wykorzystywane wakcji layouty nawiązują do wyglądu opakowań tych produktów opartegona roślinnej ornamentyce w wyrazistych kolorach. Kampania,skierowana podobnie jak same czekolady przede wszystkim do kobiet,przebiega pod hasłem "Intensywna w każdym kawałku".

wedelwkawalku

Akcja jest prowadzona w prasie (główne tytuły kobiece), naoutdoorze (nośniki na przystankach i siatki wielkoformatowe wnajwiększych miastach) oraz w ramach marketingu szeptanego isamplingów. Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada -przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, zakupemmediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia, natomiast zaprzeprowadzenie akcji samplingowych odpowiada agencjaStreetCom.

Dołącz do dyskusji: 'Intensywna w każdym kawałku' w kampanii kobiecych czekolad Wedla

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl