Interia.pl upraszcza cennik reklamowy
Portal Interia.pl wprowadza uproszczony cennik reklamowy. Zawieraon nowe oferty, a jego skrócona wersja zajmuje jedną stronę.
Uproszczenie cennika reklamowego przez portal Interia.pl maułatwić reklamodawcom planowanie kampanii w tym serwisie. Nowaoferta zawiera wprowadzone ostatnio pakiety Gigabox iMailing Rich Media, a strony najlepsze pod względempopularności i kontekstu zostały wydzielone w specjalnym poziomiecenowym odpowiadającym dotychczasowej I grupie cenowej. Ogółemcennik zawiera cztery grupy: Super Premium, Premium, Standard orazROS. Ceny w poziomie Premium są stanowią 50 proc. stawek w SuperPremium, ceny w Standard - 25 proc. tych stawek, a w ROS 12,5proc.
Zwiększono też gwarancje dziennego zasięgu na stronie głównejportalu do 1,4 mln unikalnych użytkowników w dzień roboczy i 1,1mln w weekendy i święta. Zdrożały reklamy dzienne na stroniegłównej portalu, ponieważ jest na nie duży popyt. Natomiastceny serwisów z dotychczasowej I grupy, które nie znalazły się zpakiecie Super Premium, obniżono o 50-75 proc.
Uproszczony cennik reklamowy Interii został opracowany wdwóch wersjach: skróconej - która prezentują najważniejszei najciekawsze propozycje, zajmując tylko jedną stronę - orazrozszerzonej, zawierającej wszystkie produkty standardowe. Nowaoferta portalu będzie obowiązywać od września.
- Nowy cennik jest kolejnym elementem realizującym nasząstrategię unowocześnienia oferty produktowej. Znalazły się w nimniedawno opracowane produkty: Gigabox i Mailing Rich Media. Drugimrównie ważnym celem, realizowanym przez nowy cennik, jestmaksymalne uproszenie planowania kampanii reklamowych w Interia.pl.Z tego powodu wprowadziliśmy skróconą i uproszczoną wersję cennika,gdzie - na zaledwie jednej stronie - znalazły się najpopularniejszeformy reklamowe - mówi Robert Biegaj, dyrektor handlowyInteria.pl.
Dołącz do dyskusji: Interia.pl upraszcza cennik reklamowy