Interia.pl upraszcza cennik reklamowy
Portal Interia.pl wprowadza uproszczony cennik reklamowy. Zawiera on nowe oferty, a jego skrócona wersja zajmuje jedną stronę.
Uproszczenie cennika reklamowego przez portal Interia.pl ma ułatwić reklamodawcom planowanie kampanii w tym serwisie. Nowa oferta zawiera wprowadzone ostatnio pakiety Gigabox i Mailing Rich Media, a strony najlepsze pod względem popularności i kontekstu zostały wydzielone w specjalnym poziomie cenowym odpowiadającym dotychczasowej I grupie cenowej. Ogółem cennik zawiera cztery grupy: Super Premium, Premium, Standard oraz ROS. Ceny w poziomie Premium są stanowią 50 proc. stawek w Super Premium, ceny w Standard - 25 proc. tych stawek, a w ROS 12,5 proc.
Zwiększono też gwarancje dziennego zasięgu na stronie głównej portalu do 1,4 mln unikalnych użytkowników w dzień roboczy i 1,1 mln w weekendy i święta. Zdrożały reklamy dzienne na stronie głównej portalu, ponieważ jest na nie duży popyt. Natomiast ceny serwisów z dotychczasowej I grupy, które nie znalazły się z pakiecie Super Premium, obniżono o 50-75 proc.
Uproszczony cennik reklamowy Interii został opracowany w dwóch wersjach: skróconej - która prezentują najważniejsze i najciekawsze propozycje, zajmując tylko jedną stronę - oraz rozszerzonej, zawierającej wszystkie produkty standardowe. Nowa oferta portalu będzie obowiązywać od września.
- Nowy cennik jest kolejnym elementem realizującym naszą strategię unowocześnienia oferty produktowej. Znalazły się w nim niedawno opracowane produkty: Gigabox i Mailing Rich Media. Drugim równie ważnym celem, realizowanym przez nowy cennik, jest maksymalne uproszenie planowania kampanii reklamowych w Interia.pl. Z tego powodu wprowadziliśmy skróconą i uproszczoną wersję cennika, gdzie - na zaledwie jednej stronie - znalazły się najpopularniejsze formy reklamowe - mówi Robert Biegaj, dyrektor handlowy Interia.pl.
Dołącz do dyskusji: Interia.pl upraszcza cennik reklamowy