Piosenka śpiewana przez rzeźników i masarzy promuje Intermarche (wideo)
Sieć sklepów Intermarche prowadzi kampanię reklamową z grupą dwunastu mężczyzn śpiewających znany utwór Joe Dassina „Champs-Elysees”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Opus B, Film Produkcja i MediaCom Warszawa.
W nowej kampanii sieci sklepów Intermarche dwunastu mężczyzn wcieliło się w rolę masarzy i rzeźników. W spocie śpiewają wykorzystywany już od dłuższego czasu w reklamach tej marki znany utwór Joe Dassina „Champs-Elysees”.
Celem kampanii jest zakomunikowanie w zabawnej konwencji, że świeże mięso i wędliny przygotowywane są na miejscu, w sklepach Intermarche, gdzie trafiają prosto od lokalnych dostawców.
Kampania prowadzona jest m.in. w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.
Koncepcja musicalowej reklamy powstała w agencji reklamowej Opus B. Za kamerą stanął znany operator i reżyser Bartosz Prokopowicz, za realizację odpowiada Film Produkcja. Zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Piosenka śpiewana przez rzeźników i masarzy promuje Intermarche (wideo)