Internet Media Services chce z giełdy 40 mln zł
Spółka Internet Media Services, specjalizująca się w audio, video i aromamarketingu, chce w tym roku wejść na giełdę i pozyskać dzięki debiutowi ok. 40 mln zł, powiedział prezes zarządu Michał Kornacki na konferencji IPO Day.
"Chcemy wykorzystać środki z giełdy, po to by w pełni wykorzystywać olbrzymi potencjał polskiego rynku, a oprócz tego intensywnie wejść na rynki zagraniczne" - powiedział Kornacki.
IMS sprzedaje programy (głównie muzyczne) dostosowane do miejsca sprzedaży. Wśród swoich klientów ma większość polskich galerii handlowych, oraz takie sieci sprzedaży jak: Tesco, Albert, Hypernova, Real, Polo, czy Carrefour. W tej chwili jego produkty są dostępne w około 2,1 tys. placówek.
"Dzięki temu mamy większy zasięg, niż np. Radio Zet. W rytmie tygodniowym docieramy do 23 mln konsumentów i to tam, gdzie podejmują 70% swoich decyzji zakupowych" - twierdzi Kornacki.
IMS prowadzi też działalność reklamową. Posiada też dział, który przygotowuje dla niego rozwiązania technologiczne, np. specjalistyczne oprogramowanie.
Oferującym akcje będzie Dom Maklerski BOŚ.
Dołącz do dyskusji: Internet Media Services chce z giełdy 40 mln zł