IPG Mediabrands reorganizuje struktury client service agencji mediowych Initiative i UM
W ramach grupy IPG Mediabrands wprowadzono nową strukturę zespołów współpracujących z klientami. Zmiany obejmują wszystkie teamy domów mediowych Initiative i UM. W nowej strukturze zespołami będą współkierowali managerowie z kompetencjami off- i online.
Jak mówi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands nowa organizacja obszaru client service ma pozwolić na "lepszą koordynację obsługi oraz wzmocni implementację działań digitalowych w komunikacji klientów agencji".
Efektem wprowadzonych zmian jest powołanie w każdym z domów mediowych trzech teamów klienckich. Na czele zespołów w Initiative stanęli: Łukasz Kozłowski (account director) wspierany przez Martę Bąkowską (digital account director), Paulina Pawińska (group account director) wspomagana przez Jakuba Margola (communication manager) oraz Anna Świętoń (group account director), z którą współpracuje Magdalena Sikorska (digital communication manager) i niedawno dołączyła do agencji.
Równolegle szefami teamów w UM są: Iwona Michałczak (group account director) wspierana przez Agnieszkę Barańską (senior communication manager), Elżbieta Kręt (group account director) wspomagana przez Katarzynę Cycoń – Kościówko (digital communication manager) oraz Agnieszka Jacobi (senior communication manager) wraz z Karoliną Kowalczyk - Barczak (digital media manager).
Magdalena Sołtan-Zabielska, client service managing director w UM i Michał Strzałkowski, client service managing director w Initiative niezmiennie są odpowiedzialni za operacyjną działalność obu agencji mediowych.
Dołącz do dyskusji: IPG Mediabrands reorganizuje struktury client service agencji mediowych Initiative i UM