Iwona Jaśkiewicz-Kundera na czele VivaKi w Polsce, odchodzi Marta Wiercińska
Iwona Jaśkiewicz-Kundera objęła nowo utworzoną funkcję chief buying officera na polskim rynku w VivaKi, wspólnej strukturze negocjacyjnej domów mediowych Starcom MediaVest Group i ZenithOptimedia Group. W pierwszym z nich na nowych stanowiskach będą pracować Bartosz Sieradzki i Krystian Gazda, odchodzi natomiast Marta Wiercińska.
Jako chief buying officer Iwona Jaśkiewicz-Kundera będzie kierować strukturą VivaKi w Polsce, raportując do Piotra Piętki, CEO Starcom MediaVest Group, oraz Moniki Bronowskiej, CEO ZenithOptimedia Group.
VivaKi działa w Polsce od 2010 roku. Jej zadaniem jest wykorzystywanie synergii między grupami Starcom MediaVest i ZenithOptimedia przede wszystkim przy negocjacjach z dostawcami oraz zakupie mediów.
Iwona Jaśkiewicz-Kundera zachowa pełnioną od siedmiu miesięcy funkcję chief buying officera w ZenithOptimedia. Wcześniej przez 12 lat była w tym domu mediowym buying directorem. Odpowiadała za negocjacje z mediami z ramienia ZenithOptimedia w ramach VivaKi. Ponadto jest członkiem zarządu i prokurentem w ZenithOptimedia Group.
Jednocześnie następują zmiany w departamencie negocjacji Starcom MediaVest Group. Bartosz Sieradzki, ostatnio pełniący funkcję head of multiscreen, obejmuje stanowisko dyrektora ds. multiscreen, a Krystian Gazda, dotychczas TV media manager, zostanie managerem ds. software’u.
Ze Starcom MediaVest Group odchodzi natomiast Marta Wiercińska, która od października ub.r. pełniła w firmie funkcję dyrektora handlowego. Swoją decyzję tłumaczy chęcią rozwoju w nowych obszarach.
Dołącz do dyskusji: Iwona Jaśkiewicz-Kundera na czele VivaKi w Polsce, odchodzi Marta Wiercińska