SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,4 mln widzów teleturnieju „Jaka to melodia?” z Norbim

Pierwsze 85 wydań teleturnieju „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego oglądało średnio 1,38 mln osób. Wysokie wyniki program notuje wśród starszych widzów - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Norbi w studiu "Jaka to melodia?", fot. TVPNorbi w studiu

Średnia widownia pierwszych 85 odcinków odświeżonego teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 1 września do 29 listopada 2018 roku w TVP1 wyniosła 1,38 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 13,20 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,51 proc. w grupie 16-49, 8,58 proc. w grupie 16-59 oraz 17,55 proc. w grupie 50+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,19 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 514 tys., w 16-59 - 851 tys., a w 16-59 - 1,60 mln).

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 29 listopada. Śledziło go średnio 2,04 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” w całym sezonie 2017/2018 wyniosła 1,86 mln osób. Przełożyło się to na 17,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 12,44 proc. w grupie 16-59.

Norbi zastąpił Roberta Janowskiego

„Jaka to melodia?” jest obecna w TVP1 od 21 lat. Dotychczas gospodarzem programu był Robert Janowski, a realizacją zajmowała się firma Media Corporation.

Publiczny nadawca wraz z początkiem tego sezonu zdecydował się odświeżyć teleturniej, na co nie chciał się zgodzić Janowski. Tym samym nowym gospodarzem programu został piosenkarz Norbert Dudziuk, szeroko znany jako Norbi.

„Jaka to melodia?” zyskała nową scenografię i oprawę graficzną. W wydaniach od poniedziałku do piątku biorą udział pojedynczy zawodnicy, w soboty odbywają się drużynowe bitwy na hity, natomiast w niedziele w muzycznych starciach widzowie mogą zobaczyć gości specjalnych. Weekendowe wygrane są przeznaczane na cele charytatywne Caritas Polska.

Producentem wykonawczym programu jest teraz ZPR Media.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,4 mln widzów teleturnieju „Jaka to melodia?” z Norbim

58 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
To nie ważne. Bo wcześniej to był program rozrywkowy a teraz jest misyjny. I może go ogładać zero osób.
odpowiedź
User
Wc
Parę sekund patrzenia na jego gębę powoduje wymioty
odpowiedź
User
Znawca
Wymienil stryjek siekerke na kijek...
odpowiedź