„Jaka to melodia?” z Brzozowskim ma o 190 tys. widzów więcej niż z Norbim
Pierwsze siedem wydań teleturnieju „Jaka to melodia?” z udziałem Rafała Brzozowskiego w roli nowego prowadzącego oglądało średnio 1,34 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej teleturniej zyskał 190 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych siedmiu odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 7 do 14 września 2019 roku wyniosła 1,34 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 14,77 proc. wśród wszystkich widzów, 9,17 proc. w grupie 16-49, 9,85 proc. w grupie 16-59 oraz 19,13 proc. w grupie 50+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Codemedia.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków obejrzało średnio 2,19 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 545 tys., w 16-59 - 868 tys., a w 16-59 - 1,59 mln).
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął pierwszy odcinek nowego sezonu audycji (w którym zadebiutował Rafał Brzozowski). Śledziło go średnio 1,74 mln osób.
Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” w analogicznym okresie rok wcześniej, tj. od 8 do 15 września 2018 roku wyniosła 1,15 mln osób. Przełożyło się to na 13,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 8,46 proc. w grupie 16-59 oraz 17,59 proc. w grupie 50+.
W ciągu roku teleturniej zyskał 190 tys. widzów.
Norbert „Norbi” Dudziuk prowadził „Jaka to melodia?” przez cały sezon 2018/2019. Od 7 września br. jest gospodarzem emitowanego w TVP2 teleturnieju „Koło fortuny”.
Przez poprzednie 21 lat „Jaką to melodię?” prowadził Robert Janowski.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: „Jaka to melodia?” z Brzozowskim ma o 190 tys. widzów więcej niż z Norbim